TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Borics Ádám: lezártuk a sztorit

2015.09.24. 20:16 td_interim

borics_hfc10.jpg 

A TDMG / TOTALDAMAGE arc Borics Ádám az HFC 10-en szubmissiön győzelmet aratott legfőbb riválisa, Molnár Benjamin felett. Ezzel Borics megvédte pehelysúlyú bajnoki címét, és pontot is tett a régóta húzódó történet végére. Kattintás után megtudhatjátok, hogyan élte meg a gálát a Kölyök.

 

Borics Ádám és Molnár Benjamin tavaly novemberben, az HFC 7-en találkozott egymással a ketrecben, a meccsen a szervezet pehelysúlyú bajnoki öve volt a tét. A mérkőzés izgalmas bunyót hozott, viszont a negyedik menetben félbe szakadt: Molnár tiltott technikát alkalmazott, a fejére ejtette Boricsot. A bajnoki cím így diszkvalifikációval lett Ádámé. 

Borics rossz szájízzel emlékszik vissza a meccsre, de a balszerencsés végkimenetel csak motiválta, hogy még jobb legyen, és bebizonyítsa: valóban ő érdemli az övet.

Bevallom őszintén az első találkozóknál nagyon tartottam Benji birkózásától. De úgy érzem, egyértelműen irányítottam a bunyót. Nagyon zavart, hogy így lett vége, úgy éreztem, sokan nem ismerik el igazából azt a győzelmet. Ott nem csak fejre ejtés volt, egy karfeszítést fogtam szorosan. Azt viszont azért nem mondanám, hogy nyomasztott volna a dolog, egész évben az a célom, hogy egyre jobb harcos lehessen belőlem.

A Borics vs. Molnár 2-t eredetileg idén márciusban, az HFC 8-on rendezték volna, ezt viszont a gála estéjén lefújták: a Kölyöknek a fogyasztás miatt túlzottan magasra szökött a vérnyomása, az orvosok így nem engedték verekedni. Az HFC 10-re végre összejött az újrázás, de most is voltak nehézségek.

Sajnos voltak sérülések, igazából egy combsérülés hátráltatott, de nagyon bunyózni akartam már, meg ezt a „sztorit" lezárni. A fogyasztás most is kivett, úgy érzem, ebben is rengeteget kell tanulnom, kipróbálnom, hogy igazából az én szervezetemnek mi a megfelelő módszer. Sajnos egyelőre ezt magamnak kell kitalálni. :)

Amikor végül eljutottak a ketrecbe, ott viszont Borics szerint már minden rendben volt.

A mérkőzésről elmondhatom, hogy egyre inkább otthon érzem magam a ketrecben. Úgy érzem, egyre inkább kijönnek azok a dolgok, amik edzésen is, de még most is követtem el hibákat, amiből tanultam ismét.

 

Az első menetet nagyon élveztem, ésszel bunyóztam, tudtam, hogy 5 menetre van kiírva a mérkőzés. Sikerült bevinnem pár kemény találatot, amit Benji nagyon jól állt. A második menetben hibáztam, és bár levitt a földre, egy percig se éreztem magam veszélyben. Nagy g&p-t indított, amit szinte teljesen le tudtam védekezni. Tudatosan készítettem elő a háromszöget, és sikerült is befejezni vele.

Borics nem pihenhet sokáig, hiszen itt van a kanyarban a következő próbatétel – ráadásul külföldön.

Remélem, hogy ez csak a kezdet. Szeretnék tovább harcolni az álmaimért, legközelebb elméletileg októberben szállok harcba az FFC-ben. Folytatjuk a melót, és küzdünk az álmaimért.

Borics Ádám az Eger Shootfighters tagja.

• TDMG ✊ Passer •Fekete-fehér vagy színes? Itt rágódhatsz tovább: http://goo.gl/DJuDfUBlack & white or coloured? Not...

Posted by TDMG Store on Wednesday, September 23, 2015

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr767819054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása