TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|JITSU: Ásítozva nyerte agyon magát Tokióban Szűcs Kristóf

2015.09.14. 13:58 td_interim

11999949_1095191940508725_1701743230_n.jpg 

Újabb hétvége – újabb dupla arany Szűcs Kristóf (MTK / Gracie Barra Hungary / TOTALDAMAGE) nyakába. Az ország egyik legjobb brazil jitsusa most a tokiói IBJJF Ázsia Bajnokságon nyert nehézsúlyban és abszolút kategóriában is. Kattintás után Kristóf mesél a versenyről és a nehezítő körülményekről - például arról, hogy totál kialvatlanul kellett szőnyegre lépnie.

 

Sziasztok!

 

Kissé kalandosan indult a verseny napja, mivel előző nap érkeztem – kevés időm volt az átállásra, így későn feküdtem, másnap reggel 6-kor pedig volt egy kisebb földrengés Tokióban. Ez nem volt túl erős és mindössze fél percig tartott, de mivel ilyet most tapasztaltam először, utána nem sikerült visszaaludnom.

 

Mikor megérkeztünk a versenyre, még volt egy kis plusz súlyom, ezt gyorsan ledobtam és indulhatott is a verseny. Súlyomban három meccs kellett az aranyhoz, abszolútban pedig négy. Első ellenfelem diszkvalifikálták, a következőt ponttal nyertem, a döntőben pedig kopogtattam. Abszolútban a döntő kivételével mindet meccset kopogtatással nyertem.

 

Nagyon örülök, hogy ennyien szurkoltak, mindent beleadtam. Itt kint is találkoztam a versenyen egy magyar úrral, aki kint edz és mondta, hogy a TOTALDAMAGE-en olvasta, hogy jövök és gratulált az aranyhoz, ami nagyon jól esett. Most jöhet egy kis városnézés, japán konyha és ha hazaértem, készülünk tovább, szint belőve, és ebből nem engedünk. Oss!

Mondanánk mi Kristófnak, hogy legközelebb azért valahogy aludja ki magát, de hát ennél több aranyat teljesen kipihenten sem tudott volna nyerni. :-/

• Big in Japan •http://goo.gl/QT1045#SzucsKristof #DoubleGold #TDMG #PasserOfGuards #Japan

Posted by TDMG on Sunday, September 13, 2015

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr867787354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása