TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Gönczi Alex, a gimnazista K-1 király

2015.08.28. 13:57 td_interim

 gonczi-alex-balra-hamar-eldontotte-a-mer.jpg

A több küzdősportban is vitézkedő Gönczi Alex nagyot ment a Venum Victory World Series múlt hétvégi kick-box gáláján: első menetes TKO-val legyőzte Szőke Lászlót, és ezzel elnyerte a 60 kilós magyar K-1 bajnoki övet. Kattintás után bemutatkozik a méltán híres Gönczi család sarja, és elmeséli, milyen út vezetett a trónig.

 

Sziasztok!

 

Gönczi Alexnak hívnak. A nyíregyházi Vasvári Pál Gimnázium végzős tanulója vagyok, testnevelés tagozaton. A küzdősportot 6 éves koromban kezdtem, családom minden tagja küzdősportot űz, szüleimtől örököltem a sport szeretetét. Az évek során többféle küzdősporttal foglalkoztam: ökölvívás, birkózás, kick-boksz, thai-boksz, kempo, brazil jitsu.

 

A debreceni mérkőzés lehetőségét vegyes érzéssel fogadtam először, mert indultam egy WKO világbajnoki címmérkőzésen Boszniában ez év júliusában, ahol egy győztes meccset vettek el igazságtalanul tőlem, ez kissé visszavett a lelkesedésemből. Végül úgy döntöttem, hogy megpróbálom, nem adom fel, hiszen egy győztes soha nem adja fel.

 

Becsülettel készültem a debreceni mérkőzésre, naponta kétszer edzettem, a délelőtti erőnléti délután pedig technikai edzésekkel készített fel a mérkőzésre édesapám, aki többszörös full contact világbajnok, a Gönczi Team sportegyesület vezetője és edzője.

 

A küzdelem rövid ideig tartott. Olyan felkészültnek éreztem magam, hogy már bemelegítéskor viccelődve azt mondtam, hogy csak egy menet lesz és tényleg így is volt.

 

Birkózó és MMA versenyeken szeretnék a későbbiekben indulni, de ha kapok felkéréseket, bármilyen szabályrendszerben elindulok.

A Gönczi vs. Szőke meccs eleje: 

... és vége: 

A nyitóképet a szon.hu-tól kölcsönöztük. 

• TDMG ⚡ Tanks •Újra brutál hőséggel támad a nyár - még szerencse, hogy akad pár trikónk, amiben könnyebb átvészelni....

Posted by TDMG on Wednesday, August 26, 2015

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr907740920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztina Petrás 2015.08.28. 20:32:09

És hol a meccs közepe??? mikor kilincselésből 4 térdest kapott Laci és nem lett leintve érte az ellenfele???

td_interim 2015.08.28. 23:37:54

@Krisztina Petrás: úgysem hiszed el, de ennyit vettem fel a meccsből. a többiből is csak részleteket, hogy ne dögöljön meg túl korán a telefonom

Krisztina Petrás 2015.08.31. 19:45:03

így viszont hamis képet kapnak az emberek, hogy mi is volt a meccsen valójában... mert közel se volt ilyen egyszerű a dolog, mint ahogy itt fel van "vázolva"... és az lenne fair dolog ha az emberek maguk dönthetnék el egy TELJES videó által h mi is volt a meccsen meg h volt...

td_interim 2015.08.31. 20:24:35

@Krisztina Petrás: értem én, hogy Szőke-drukker vagy, de azon kár pörögnöd, hogy mi van itt "felvázolva." semmi sincs: ennyit vettem fel, ennyit tudok beágyazni, kész. hálistennek kinn volt a gálán a sport tv és végig forgatott, szóval akit érdekelt a meccs az meg tudta nézni a tévében a TELJES videót.

Krisztina Petrás 2015.09.11. 20:50:38

Itt nem erről van szó hanem arról h nem teljes az igazság am meg a sport tv pont ezt a meccset nem.adta le ha nem hiszed nezd meg az ismétlést
süti beállítások módosítása