TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|KICKBOX: Gökhan Saki kiakadt, kiosztotta a Gloryt

2015.07.30. 16:50 td_interim

saki.jpg 

Hosszas közleményben dühöng a szervezet frissen trónfosztott félnehézsúlyú ex-bajnoka.

 

Szóljon, aki meglepődött: Gökhan Saki nem repes az örömtől, hogy a Glory megfosztotta félnehézsúlyú bajnoki övétől.

A világ első számú kickbox szervezete néhány nappal ezelőtt szabadította fel a félnehéz trónját, mert Saki a cím megszerzését követő egy évben egyszer sem védte meg elsőségét, és a szeptemberi Bellator: Dynamite közös MMA-kickbox gálára sem volt hajlandó rábólintani.

Saki a Dynamite-nál feltehetőleg a fellépti díjat kevesellte, a trónfosztásnál viszont a tisztességet. Íme a kiseposz:

Először is megragadnám az alkalmat, hogy megköszönjem a rajongóimnak a hosszú évek támogatását. Köszönöm a családomnak és a kedves barátaimnak is, akik mindig hittek bennem.

 

Bizonyára nem kerülte el a figyelmeteket, hogy a Glory elvette tőlem a félnehézsúlyú bajnoki övet. Már nem vagyok bajnok. 2014 áprilisában, a Glory 15-ön nyertem el az övet, miután legyőztem Nathan Corbettet és Tyrone Spongot egy négyes tornán, Isztambulban. Ez a lehetőség az utolsó pillanatban adódott, csak két hetem volt a felkészülésre és komoly hátsérülésekkel bajlódtam. Mindezek ellenére kötelek közé léptem és harcoltam a rajongóimért!

 

Nem tudtunk megegyezésre jutni a Gloryval a következő szerződésemről, és a Glory szabálya az, hogy ha nem véded meg a címed egy éven belül, elveszik!

 

A címet, amiért keményen edzettem, keményen küzdöttem és amiért vérem, verejtékem és könnyeim adtam, most elvették tőlem. A tiszteletet én nem kaptam, hanem KIÉRDEMELTEM! Mindig szerény és udvarias voltam, de talán most jött el az ideje annak, hogy változtassunk kicsit, nincs több miszter jófiú!

 

Az új félnehézsúlyú bajnoki meccset valószínűleg Saulo Cavalari és Zack Mwekassa vagy Danyo Ilunga vívja majd (ingyen promózlak benneteket, srácok, majd megköszönhetitek). A bunyó valószínűleg az U.S.Á.-ban lesz, 2015. szeptember 19-én, a Bellator Dynamite rendezvényén.

 

Nem csak én és a csapatom csalódtunk a Gloryban, hanem a kickboxrajongók is, világszerte! Ha a legjobb akarsz lenni, akkor a legjobbat kell legyőznöd, és mivel én még mindig itt vagyok, ez nem fog megtörténni! Üzletről és statisztikáról akarsz beszélni? Oké, gyerünk.

 

Vessetek egy pillantást a rajongóimra világszerte, a social mediámra (twitter, facebook, instagram), kb. félmillió követőm van összesen! Csarnokokat töltök meg a rajongóimmal, miattam van az, hogy egymás után adják el a jegyeket és hogy nő a nézettség! Én vagyok az egyik legnépszerűbb kickboxer. Nézzétek meg, kiket hoz a Glory az U.S.Á.-ba, hogy megküzdjenek az övért, Cavalarinak, Mwekassának és Ilungának ÖSSZESEN nincs húszezer követője. Kérdezzetek meg bárkit Európában, Japánban, kérjetek meg minden kickbox rajongót, hogy állítsa össze a top3-mát! A nevek, amik fel fognak merülni: Gökhan Saki és Badr Hari. Ha megkérdezed őket Cavalariról, Mwekassáról és Ilungáról, azt kérdik majd: „ hogy KIK?” Senki sem ismeri őket. Ha azt akarod, hogy az emberek teljes árú jegyet vegyenek a moziban, jobban teszed, ha A-listás filmeket játszol A-listás színészekkel, mert ezt érdemlik, szórakozni akarnak. A Glory most B-listás showt ad B-listás harcosokkal. Bunyósként hogy is lehetnél boldog az övvel, miután megnyerted, tudva, hogy nem verted meg a legjobbat, tudva, hogy itt vagyok és a szart is kiverném belőled?

 

A Bellator rajongók, az emberek az U.S.Á-ban nem topminőségű kickboxot fognak látni és ez árt a sportnak. Amikor szeptember 19-én megnyered az övet, megtarthatod a pénzt, de azt várom el a győztestől, hogy adja át nekem az övet és ismerje el, hogy nem verte meg a legjobbat. Többnyire nem így beszélek és lehet, hogy most túl sok bennem az indulat. De ha megsértettem valakit, azt szándékosan tettem és nem kérek érte bocsánatot.

 

Gökhan Saki

 

u.i.: Kényszerítitek a harcosokat a szerződések aláírására, és ha nem egyeznek bele a szar feltételekbe, amiket adtok, nem fognak verekedni, és ha nem verekszenek, elveszitek az övüket. Szép kis eljárás!

• TDMG (^^^) Under Pressure •Nyomás alatt teljesíts a legjobban! Semmi sem állíthat meg. Az Under Pressure pólókért és...

Posted by TDMG on Tuesday, July 28, 2015

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr697666050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása