TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|BULVÁR: Dana Whitenál nagyobb troll a világon nincsen

2015.07.23. 19:56 td_interim

dana_white_450.jpg 

Virtuális stand up comedyvé fajult a UFC-főnök és a rajongók twitteres csörtéje.

 

Dana White egy twitterterrorista: nem csak a sajtótájékoztatókon hozza az elefánt-a-porcelánboltban-attitűdöt, ugyanígy bánik az MMA-rajongókkal is, akik kényes kérdéseket mernek neki feltenni a mikroblogon, netán még be is szólnak neki. Mára virradóra a UFC-vezér újabb szép illusztrációt kanyarított ehhez a tényhez.

A UFC kirúgta a legendás ketrec-segéd Jacob „Stitch” Durant, mert kritizálni merte a Reebok-üzletet. A rajongók ma hajnalban betámadták Dana White twitterét, aki kábé négy órán keresztül válaszolgatott a felháborodott üzenetekre = mindenkit leoltott a gecibe. Íme egy csokor a legemlékezetesebb beszólásokból, melyek közül azért nem mindegyik szemét. De a többség az:

d1.jpg

Ez a Reebok-bukta eléggé fájni fog nektek. Vagy fizessétek ki a harcosaitoknak a különbözetet, vagy dobjátok ki ezt a szörnyű márkát

 

magaddal törődj, ne azzal, amit én csinálok

d2.jpg

Gusztustalan, amit Stitch-csel tettél. Van pár Bellator bajnok az edzőtermemben, és már értem, miért mondja mindegyik, hogy #baszódjonmegaUFC

 

9 követőd van, JA, bajnokokkal lógsz lol

d3.jpg

Remek munkát végeztetek Stitch-csel, mikor szűntetek meg okos üzletembereknek lenni?

 

VÁÁÓÓ!! Állíts be új profilképet!! Ez brutális

d5.jpg

Egészen szombatig azon gondolkodtam, hogy felszólalok a Reebok mellett, de örülök, hogy nem tettem. Szar márka, rúgj ki engem és vedd vissza Stitchet.

 

nem a McDonalds tulajdonosa vagyok

d6.jpg

elveszítettél.

 

nem próbáltalak megtartani

d7.jpg

Elbasztad. SZÖRNYEN. Ismerd el. Csináld vissza.

 

A te életed van elbaszva!!! azzal törődj, tökfej

d8.jpg

Szóval Dana White megszopatta Stitchet. Mind tudjuk, hogy bőven van elég pénzed, hogy többet fizess a ketrec-segédeknek.

 

Mindig ezek az idióták a 11 követőjükkel

d9.jpg

UFC törölköző: hol a részesedésem a Reebok-üzletből? 300 rendezvényes veterán vagyok! #törcsiküszködés

 

ez tényleg tök vicces volt!!!

d10.jpg

Agykárosodást szenvedett ez az ember? Minden PPV-t megvettem a UFC 60-tól kezdve. Soha többé nem teszek ilyet, végeztem. Stitch volt az utolsó húzás.

 

remek, több pénzed marad kajára

d11.jpg

Dana, te vagy a twitter legnagyobb trollja. Ez az egész elképesztően vicces!

 

:)

d12.jpg

mit gondolsz arról, hogy #baszódjonmegareebok?

 

Az igazi kérdés az, hogy mit gondolok erről a profilképről

d13.jpg

anyukád rosszul döntött, amikor világra hozott

 

ezt adom

d14.jpg

Lemondom a Fight Passt, bojkottálom a PPV-ket és nem nézem többé a FOX Sportsot, hogy támogassam Stitchet és tiltakozzam a UFC ellen.

 

Tökéletes, KOPJ LE és vidd magaddal mind a nyolc követődet

d15.jpg

Nem fogok fizetni egyetlen termékedért sem, Dana. Majd nézem az ingyenes gifeket és szemétségeket fogok rólatok beszélni

 

menj innen barom, vagy mi is a neved

d16.jpg

soha többé nem fizetek a szar termékedért. A UFC béna, a Bellator jobb

 

tökély, HÚZZ INNEN

d17.jpg

Szeretem a UFC-t, de Dana, azért rúgtad ki Stiychet, mert azt mondta, amit a rajongók, hogy a Reebok üzlet szörnyű. Azok a mezek szarok.

 

Nagy rajongója lehetsz, ha még azt sem tudod, hogyan betűzik a nevét

d18.jpg

Szeretlek öreg, de menj aludni. Nagyon sokunkat te inspiráltál, hogy belevágjunk az MMA-ba. Most átgondolom az életem, és hogy kövessem-e továbbra is a UFC-t. Azt hittem, törődsz velünk, tesó.

 

te menj aludni

d19.jpg

nem nagy ügy, csak belekeveredtem ebbe az egészbe. Hosszú ideje nem voltam ennyire kiakadva a UFC-re

 

új lehetsz a twitteren. Ez vagyok én, olvasd vissza a teljes idővonalam a kezdetektől. Lehet kikövetni és blokkolni.

Állva tapsolok. A fene se fog kikövetni egy ekkora címeres ökröt.

 

Megérkezett a TDMG, Magyarország első küzdősport és lifestyle ruhamárkája! Like-ot neki!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr967650374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZokaPoka 2015.07.23. 21:02:38

Én mindig is útáltam, mint a másnapos szart.
Egyáltalán nem meglepő ez a viselkedés tőle.
De egyszer minden véget ér...

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2015.07.29. 01:14:04

Az angolotokért mindenesetre elismerés, rajtam kifogott pár kifejezés, pedig elvileg tudok angolul :)
süti beállítások módosítása