TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Bódis helyt állt, de nem jött össze a győzelem

2015.07.13. 15:14 td_interim

10624890_930599936990349_8853337414245892539_n.jpg

A fiatal harcos szombaton a dublini Enfusion main cardján kickbokszolt – a kattintás után Gergő elmeséli, hogyan alakult a meccs.

 

Sziasztok!

 

Úgy alakult, hogy a main card 3. meccse helyett a szombat esti dublini Enfusion Live #30 co-main event meccsén léphettem ringbe Keith Levins ellen. Ennek nagyon örültem, még egy plusz löketet adott, hiszen nem nagyon hallottam, hogy eljutott bárki is idáig magyarként az Enfusionben. Elképesztő profi gála volt, komoly látványelemekkel és saját kis dokufilmekkel a harcosokról.

 

Az első menetben a taktikához tartva magamat távolról kezdtem el melózni. Levins meglepett minket, hiszen agresszív bunyója helyett most másodszándékból harcolt ellenem, így egy tapogatózós, egál szagú első menet után az edzőm kérte, hogy pörögjek fel és kezdjek támadni. A második menet így is indult, többet találtam, mint Levins, aki fáradni kezdett. A menet vége felé beszorítottam a sarokba, ahol összeklincseltünk és a bíró szétválasztott minket. Én ott maradtam a kötélnél, ahol rám rontott, és miközben forogtam le róla, egy balhorog becsúszott a fedezékem mögött. Ettől egy pillanatra kihagytam, és ledobtam kezeimet, amit a nagyobb rutinja miatt észrevett, és egy bal egyenessel földre küldött, ahonnan felálltam, de a bíró számolás nélkül beszüntette a mérkőzést.

• TDMG NYEREMÉNYJÁTÉK! •NYERJ PÁROS belépőt a nemzetközi VIP VWS kickbox gálára, TDMG brutál csomagot vagy TDMG VIP...

Posted by TDMG on Sunday, 12 July 2015

Ez azért érdekes, mert már másodszorra fordult elő velünk Írországban, ír ellenfél ellen, ír bíróval, de aki bunyózott külföldön hazai sztárral, tudja, hogy megy ez. :) Mindezek ellenére nagyon élveztem a meccset. Életem negyedik K1 szabályrendszerű meccséhez képest jól teljesítettem. Az Enfusion-nek is tetszett a bunyóm, így biztosan lesz folytatás, valamint a King of Kings egyik promótere felkereste edzőmet, hogy számítanak rám a következő rendezvényükön.

 

Köszönöm az edzőmnek, Hortobágyi Gábornak a nagyszerű edzőtábort. Williem Riberionak, balkezes sparring partneremnek, hogy segítette a felkészülésemet. Svintek Béla barátomnak a segítséget. Köszönöm még páromnak, kollégáimnak és a magyar delegációnak a szurkolást. :) Szakál Józsefnek és a totaldamage-nek! És mindenkinek aki szurkolt! Csak előre! :)

Júliusban érkezik a TDMG, Magyarország első küzdősport és lifestyle ruhamárkája! Like-ot neki!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr297622492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása