TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: McGregor: Aldo elmenekült, és nem hiszem, hogy visszatér

2015.07.03. 14:55 td_interim

029_conor_mcgregor_1411776802_0_0.jpg 

Két szó: trash talk.

 

Conor McGregor főállásban a UFC harcosa, mellékállásban pedig Mystic Mac, a jövendőmondó, aki nem csak azt jósolja meg – nem hibátlanul, de azért egészen jó százalékkal – hogy hogyan, és mikor fogja befejezni a meccseit, sokszor arra is ráhibáz, hogy egyáltalán meglesz-e a meccs, vagy sem. McGregor most arra emlékeztet mindenkit: ő már rég tudta, hogy így fog alakulni a UFC 189 főmérkőzése.

Már jóval a bordasérülés előtt tudtam, hogy ez lesz. Jóval előtte. Amint bejelentették a meccset, tudtam. Mint mondtam korábban: a szemek nem hazudnak. Ahányszor csak belenéztem annak az embernek a szemébe, félelmet láttam. Üvegesek voltak a szemei. Szóval számítottam arra, hogy nem áll ki bunyózni, és amint alkalma volt arra, hogy lelépjen, le is lépett. Várható volt. De nem hibáztatom érte. Kurvára lemészároltam volna. Egyenként téptem volna ki a végtagjait. Valószínűleg én sem akartam volna ezzel szembenézni a helyében, szóval ez van.

Mint ismert, a pehelysúlyú bajnok Jose Aldo a július 11-i bunyó edzőtáborának finishében a bordáját törte, így lemondta a szereplést. Helyére Chad Mendes ugrik be, és csap össze az írrel az ideiglenes bajnoki övért. McGregor azt mondja, a legkevésbé sem érdekli a változás: így is, úgy is meg fogja tölteni az MGM Grandet.

Ez a McGregor show. Az emberek azért jönnek el, hogy engem lássanak. Nem számít, hogy Jose, vagy Chad. Jó lett volna, ha Jose nem fosik be, de elfogadjuk a cserejátékost is. Elfogadjuk a másodosztályú csávót, és még vele is rekordokat fogunk dönteni.

Conor végül ismét előhúzza a Mystic Mac-kártyát, és jósol egyet félvállról Aldo jövőjét illetően.

Ez most már a McGregor súlycsoport. Aldo elcseszte. Elfutott. Innen már az én kezemben van a döntés. Szóval, ha vissza akar jönni, lába közé húzott farokkal, nem gond. Visszajöhet. Csinálhatunk egy stadiongálát Dublinban. De nem tudom, visszajön-e. Mint mondtam, elfutott, és nem hiszem, hogy visszatér.

conor-sign-up.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr557593536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása