TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Chad Mendes évek óta a McGregor elleni meccsre gyúr

2015.06.29. 16:26 td_interim

usa-today-8498196_0.jpg 

Hölgyeim és uraim: itt a világ legkiéhezettebb cserejátékosa.

 

Még mindig nem tudni, valójában mi a helyzet Jose Aldo bordájával, úgyhogy továbbra sem lehetünk nyugodtak a UFC 189-es, Conor McGregor elleni bajnoki címmeccs felől. Egyvalami miatt viszont nem kell aggódnunk: Mr. B-terv, vagyis Chad Mendes ott lesz, hogy megpróbálja pótolni a pótolhatatlant.

Mendes, ha Aldo mégsem tud oktagonba lépni, az ideiglenes pehelysúlyú bajnoki övért csap össze McGregorral. Az amerikai azt állítja, a nagyszájú ír nem tudna neki meglepetést okozni.

Conor olyan fickó, akin egy ideje rajta tartottam már a szemem, mióta a UFC-be került. A súlycsoportomban van, nagy érdeklődés övezi. Tudtam, hogy a közeljövőben eljön az ideje annak, hogy szembenézzünk egymással az oktagonban.

 

Figyeltem – minden UFC-s meccsét megnéztem, és a UFC-n kívülieket is. Figyeltem a szokásait. Kielemeztem. Rengeteg videót néztem róla. Szóval megvan a stratégiám.

 

Olyasvalaki, akire azóta készülünk, hogy betette a lábát a UFC-be. Két héttel a meccs előtt most már csak finomítjuk a stratégiát, átismételjük, és fogyasztunk. Meg kell ragadni az alkalmat. Ez hatalmas mentális meccs lesz. Tudom, hogy meg tudom verni – csak be kell lépnem a ketrecbe, és véghez kell vinnem a tervem.

McGregor tavaly elég komolyan belekötött Mendesbe – persze kibe nem – a harcos becenevét elferdítve Chad „Mini” Mendesnek hívta, a UFC Beyond the Octagon showműsorban pedig élő adásban mosta fel a mélynövésű birkózó egójával a padlót. 

Nem csoda, hogy Mendesnek viszket a tenyere.

Ez a fickó tavaly csak beszélt és beszélt, végig. Személyes üggyé tette a meccset. Roppantmód élvezni fogom, amikor fejbe verhetem. Egy ilyen arc elől megszerezni az övet – ezt semmi pénzért nem hagytam volna ki, pláne, hogy egy csomó lyuk tátong a bunyójában. Jól nyomja, ne érts félre. Tehetséges, de ha eltekintesz a dumájától és a marketing képességeitől, akkor nem bajnokanyag.

Mendes egészen az a mérlegelésig készenlétben áll majd, ha kell, szó szerint az utolsó pillanatban ugrik majd be Aldo helyére. 

conor-sign-up.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr667583152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása