TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Így zúzták meg Aldo bordáját

2015.06.25. 12:18 td_interim

alcides_nunes_0_0.jpg 

Megszólalt a bűnös.

 

Kedd éjjeltől ma reggelig a körmét rágta az MMA-világ: először robbant a hír, hogy Jose Aldo bordáját törte, és veszélybe került a UFC 189-es Conor McGregor elleni meccs, aztán kínok között vártuk a fejleményeket, míg ma reggelre kiderült: a törés valójában zúzódás, és a mérkőzés továbbra is áll. A köztes időben meg nagyon utáltunk egyvalakit.

Aldo bordazúzó edzőtársa a feszült várakozás kellős közepén fedte fel magát. Alcides Nunesnek hívják, 5-0-ás könnyűsúlyú, és három éve edz a Nova Uniaonál. A sérülést egy elfuserált forduló rúgással okozta – a körülményekről az MMAfighting.com-nak beszélt.

Rúgást indítottam, de izzadság volt a szőnyegen, megcsúsztam rajta, és végül a bordáját találtam el. McGregor unortodox stílusát utánoztam, azokat a mozdulatokat, amiket bunyó közben csinál. Én is balkezes vagyok, a stílusom hasonló az övéhez, ezért kértek fel, hogy vegyek részt Aldo edzőtáborában, de végül megcsúsztam, és sérülést okoztam.

A letört Nunes azt mesélte, Aldo a rúgást követően is folytatta az edzést, befejezte a menetet, és csak utána döntött úgy, hogy leáll. Rögtön kórházba vitték.

Nunes ma reggelig egészen biztosan az MMA-világ leggyűlöltebb embere volt. Szerencséjére nem járt katasztrofális következményekkel a csúszása, így talán róla mintázott vudubabákkal sem kell majd találkozni a riói- és dublini piacon.

conor-sign-up.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr127572152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása