TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Cormier: A Jones-meccs felfalta az életem

2015.05.18. 19:51 td_interim

238_jon_jones_vs_daniel_cormier_0_0.jpg 

DC a rá jellemző nyíltsággal beszélt MMA-pályafutása legnehezebb mérkőzéséről.

 

Daniel Cormier hétvégén a UFC félnehézsúlyú bajnoki övéért küzd. Nem először jár ezen az utcán – a Jon Jones ellen vívott januári címmeccséről a UFC 187 sajtótájékoztatóján tett kemény, de aligha meglepő vallomást. Kínszenvedés volt számára az egész, és megváltás volt, amikor végre vége lett.

Akármennyire is szívás volt veszíteni, legalább tudtam, hogy a harc után elválnak útjaink. Ez jó volt. Majdnem mintha leemeltek volna a vállamról egy terhet azzal, hogy többé nem kellett úgy emésztenem magam a Jon Jones-ügyön. Felfalta az életem. Visszagondolva teljesen tiszta, hogy mennyire belekeveredtem érzelmileg.

 

Az előző meccsen a felvezetés őrült volt. Mindennel, amin Jon és én keresztül mentünk, a bunyóval a sajtótájékoztatón, és a többivel, az a felvezetés eszelős volt, és megviselt. És érzelmileg annyira kötődtem ahhoz a promócióhoz és meccshez, hogy egy ponton, azt hiszem, kimerült belőlem az energia. Ezúttal viszont jól érzem magam.

DC azt mondja: üdítő érzés most Anthony Johnson személyében olyasvalaki ellen kiállni, akit kedvel. Szükség is lesz a pozitív energiákra, meg a Popeye's-rózsaszín álmok motiváló erejére, mert Bonesszal ellentétben Rumble, ha eltalál, akkor ott vége a dalnak.

conor-sign-up.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr177470862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása