TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Buchinger 'Buki' Iván egy fogadalommal tért vissza Moszkvából

2015.04.12. 15:03 td_axl

 buki_m1_1.jpg

fotó: M-1 Global

Buchinger 'Buki' Iván pénteken az M-1 Challenge 56 gála co-main event meccsén tért vissza a szervezethez, hogy a pehelysúlyú bajnokként superfight keretén belül mérkőzzön Aliyar Sarkerov ellen. Buki a meccset a második menetben TKO-val hozta, a küzdelem után a következő üzenetet küldte nektek.

 

Buki elintézi Aliyar Sarkerov-ot a pénteki M-1 Challenge 56 gálán. #TDMAGYAR

Posted by totaldamage.hu on 2015. április 12.

Sziasztok! Mit is mondhatnék, a súlyomat nagyon szuperül hoztam, 100%-ban odafigyeltem a diétára, abszolút nem kellet megerőltetnem magam, így jól éreztem magam mind erőnlétileg, mind kondi terén és pszichésen is. A bunyó kapcsán annyit mondanék, hogy sajnos - mint mindig - megint nem tudtam hozni az első menetet, de a 2. menetre már önmagam voltam. Mikor a földre kerültünk, tudtam, hogy meglesz a győzelem.

 

Az biztos,  hogy nagyon sportszerűtlen volt az ellenfél, mivel lekopogta és én elengedtem, ezután azonban visszatámadott. Már történt velem ilyen, akkor megfogadtam, hogy többet nem lesz ilyen, most mégis, de most megfogadom, hogy tényleg többet nem lesz ilyen, az ellenfelet addig fogom ütni-verni vagy fojtani, amíg le nem tépnek róla.

 

Köszönet minden kedves szurkolónak, barátnak, családnak és szponzoraimnak: Kantor - Nagy Stavba , Gagako Stav, onlinestavba.sk, Beli Tamás, Booster Fight Gear, és persze az MMA Spirit. 

buki.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr497360610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása