TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Nurmagomedov: Cerrone egy kamu cowboy

2015.03.17. 16:49 td_ede

027_khabib_nurmagomedov_gallery_post_0.jpg

Úgy néz ki, eddig alábecsültük Nurmagomedov trash talkját, ugyanis a hétvégén Dallasban fejtette ki a véleményét következő ellenfeléről, Cowboy Cerroneról.

 

Röhejes, Cowboy egy az egyben kamu. Nem gondolom, hogy igazi cowboy lenne, kamu az egész pasas. Egy csomót vedel, részegeskedik, azért sem gondolom, hogy az lenne. Én viszont az vagyok, igazi hegyi gyerek. Az egész életem egy edzőtábor, szinte a medvékkel birkózom. Én igazi cowboy vagyok, ő csak egy részeges. 100% dagesztáni cowboy.

Ez biztos dühíteni fogja és tudják miért ? Mert nem szidni akarom, felhúzni meccs előtt, hanem csak kimondom róla az igazat. Sokat kell még birkóznia, több birkózó edzőtársra lesz szüksége. Két hónap múlva meccsünk van, és ha bezárul a ketrec, majd megérti, hogy kivel állt ki, és megkérdi magától, miért vállalta el. Én miért vállaltam el? Meg akarom leckéztetni, össze akarom roppantani. Szerinte ez nem fog menni és majd szétrúgja a seggem. Rendben, május 23-án meglátjuk.

Eddig is tudhattuk, hogy nem fogják fél vállról venni a párharcukat, hiszen a győztes mehet a bajnoki övért Rafael dos Anjos ellen. 22-0-ás mérlege, és az a tény, hogy 10 hónappal ezelőtt szinte megsemmisítette dos Anjonst a ketrecben, komolyan megalapozza az esélyét a bajnoki címre. Nurmagomedov azon kevesek közé tartozik, akik Pettist vesztesként hozták ki címvédéséből már a meccs előtt, és milyen igaza is lett. Nem alaptalan tehát, hogy jelenleg magát tartja a legjobb könnyűsúlyú bunyósnak a világon:

Azt teszek, amit csak akarok. Úgy érzem én vagyok a legjobb most. Fiatal vagyok, 26 éves és rettenetesen motivált. Ha bezárul a ketrec Cowboynak repülnie kell és 100% hogy repülni is fog.

Cerrone 7 egymás utáni győzelme 14 hónap alatt, amivel újra visszatornázta magát a címmeccs közelébe, viszont nem arra enged következtetni, hogy gond nélkül átléphetne rajta Khabib. Bár ő ezt kicsit máshogy gondolja:

Azt gondolom, könnyű meccs lesz, mint dos Anjos ellen. Lehet, a második, vagy harmadik körben kap egy kimurát, és vége. Cowboynak sokat kell még edzenie kimura ellen, és ez nem vicc, a meccs után majd beszélhetünk erről.

Tegnap olvastam, hogy azt nyilatkozta, hogy jobb grapplingben mint Ronda Rousey, de szerintem Ronda megverné, hiszen a birkózó tudása szinte nulla. Levinné 10x, és vége, Cerrone utálja a földrevitelt, fél. Ez az MMA-ban nagyon gondot okozhat neki, főleg ellenem, hisz nálam a földrevitel alap. Jelenleg 21 földrevitel a rekordom, de ellene újat akarok felállítani, lehet 24, 25, de erre még meccs után visszatérünk.

 Gyere velünk Krakkóba, a Gonzaga vs Cro Cop 2-re!

td_krakow_cikk-banner.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr167276895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása