TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Török Dani: Régi motoros vagyok, jöhet a szombat esti bunyó!

2015.02.27. 20:26 td_axl

torok-dani.jpg

Korábban olvashattátok oldalunkon, hogy visszavonulását követően Török Dani visszatérni volt kénytelen, hogy megingott anyagi egzisztenciáját rendbe hozza, ezen az úton járva hétvégén ismét ringbe lép a kiváló magyar harcos. 

Dani eredetileg pár hónapja bunyózott volna, de az a meccse elmaradt, szombaton azonban a Masters Gym rendezvényén ismét kiemelt helyen számítanak rá. Dani gondolatai a következő mérkőzése kapcsán , mely könnyen lehet, hogy az utolsók között lesz:

Sziasztok!

Újra bunyózok, igen. A munkám miatt fontos, hogy még fellépjek párszor! Kezd szép lassan minden helyreállni a magánéletemben. A Mastersnek is jó, ha akcióban vagyok. Legendás klub, már a 3. gym nyitása előtt áll.

 

 

A hétvégi gála Duisburgba lesz a Masters GYM Arénában 9 mérkőzéssel, a 8. meccs az enyém. Skelgim Adamei az ellenfél, bosnyák származású, de Németországba él, a Team Elit Fighter versenyzője.

Nyáron megszületik a kislányom, utána tényleg bezárul a kapu nálam a munka mellett! Minden elment tavaly nyáron, de a sport visszahozott. Első menetes düh KO-val mutattam meg, hogy ki vagyok! Ha jó sportoló vagy itt kint, akkor sok zárt ajtóhoz jó belepő kártyád van az életben, és ezt ki is kell használni. Itt vagyok újra Duisburgban, ahogy a németek mondjak: a "Local Matador ". Ezért is csinálom!

 

A felkészülés nehézkes volt, mert lebetegedtem a hajrában 10 napos influenzával, de most mar jól vagyok. Az erős lábamban bízom, ahogy legutóbb is tettem. Night of Masters, erről beszél a város, plusz minden tele van plakátokkal. Rengeteg magyar jön Európa minden szegletéből, plusz apám, Török Ádám is itt lesz, és ez nagy erőt add mindig nekem. Nagyon valószínű, hogy Adamei a kezével fog jönni előre. Régi motoros vagyok már, aki 8 éve ebben a ligába bunyózik, jöhet a szombat este!

td_banner2.jpg 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr527226239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása