TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|BULVÁR: Fedor visszalő: Rogan imád PR-botrányokat kavarni

2015.02.26. 20:02 td_interim

84388761_0.jpg 

Az MMA-legendát nem nyűgözte le Joe Rogan összeesküvés-elmélete.

 

Joe Rogan podcastjében azon spekulált, hogy Anderson Silvához hasonlóan a másik MMA-monolit, Fedor Emelianenko is nagy valószínűséggel kokszolt. Az épp Amerikában turnézó, a Bellator pénteki, testdublőrök előtt megrendezendő gáláját promózgató Pride-király több interjúban is visszalőtt a UFC kommentátorának.

Szeret PR-botrányokat kavarni. Mint mindig, most is készen állok elvégezni egy tesztet, ahogy mindig is kész leszek rá, és az eredmények ugyanúgy tiszták lennének most, mint bármely más alkalommal.

- nyilatkozta Fedor a FanSided-nek, majd az egész világnak szembe menve arról beszélt, hogy a Pride sem volt cuccteszt-mentes övezet.

Valójában igenis elvégeztek rajtunk doppingteszteket, de mivel senki sem bukott meg, mindenki azt gondolta, hogy senki nem is él szerekkel. Természetesen megfordult a fejemben, hogy az ellenfelem talán használt valamilyen szert, de ez csak további erőt adott, amikor arra gondoltam, hogy én, vele ellentétben keményen dolgoztam és edzettem azért, hogy jobb harcossá váljak, és Isten segedelmével, ezért tudtam mindig legyőzni az ellenfeleimet, érkeztek akár szteroiddal, akár anélkül.

Igen, a távol-keleti tesztek híresen megbízhatóak (nem). Fedor a doppingtéma kapcsán az MMAfighting-nak a régi edzésmunkájáról is beszélt, ami azért nem lehetett piskóta.

Amikor versenyeztem, lefutottam napi 20 kmt, és ehhez még számos órát harcoltam és kesztyűztem. Ezért tudtam mindig megőrizni a gyorsaságom a ringben. Annyira keményen edzettem, hogy néha nem csak állni fájt, de feküdni is. Manapság az emberek nem csak ebben, más sportágakban is szerekkel akarják kiváltani a kemény munkát.

Szóval Fedor saját bevallása szerint a lóhús helyett az „imádkozzál és dolgozzál” módszer híve. Ámen.

Valóban követsz minket? Kérj értesítést az új cikkekről!

fb_ertessites.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr847223229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása