TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Varju Zita: Kikaptam, de nem keseredtem el, ez az életem!

2015.02.25. 20:26 td_axl

varju-zita_1.jpg

Varju Zita hétvégén Johannesburgban lépett ketrecbe profi MMA mérkőzésen, hogy az EFC 37 során a szervezet történetének első női küzdelmét hozza le Danella Eliasov ellen.

 

A mérkőzést a szervezők az est egyik legjobb teljesítményét felvonultató küzdelmeként emlegetik, mely során látványos bunyóban Zita TKO vereséget szenvedett az első menet végén. A magyar küzdősportoló hölgyet nem törte meg a vereség, ahogy a mérkőzés előtt is roppant vidáman nyilatkozott nekünk, hazatérvén is hasonló hangulatban tette ezt és folytatja munkáját, hogy fejlődve újabb EFC mérkőzésen bizonyíthasson:

td_banner2.jpg

Sziasztok! Először is szeretném megköszönni mindenkinek, aki nekem szurkolt! A meccset nem nyertem meg, de annál többet nyertem. Rengeteg új ismerősre, barátra találtam Dél-Afrikában, akik nagyon sokat tudnak majd nekem segíteni a továbbiakban. Attól függetlenül, hogy nem nyertem, mindenki gratulált és meg volt velem elégedve . Danella és én voltunk az első női bunyós páros az EFC történetében és egy jó meccset csináltunk a nézőknek akárhogy is alakult. Rengeteg tapasztalatot szereztem ės szeretettel vár vissza az EFC csapata! Nem keseredtem el, bőven van még mit tanulnom, tudom jól, de mivel ez az életem, ezért folytatom tovább, hiszen vár rám a következő EFC bunyó!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr57220099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása