TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Nick Diaz: Csak egy vegyes harcművész vagyok

2015.01.31. 11:51 td_Emree

nick-diaz-net-worth1.jpg

Hát lehet rá haragudni?

Sikeresen megvolt az UFC 183 hivatalos „farkasszem párbaja” és Nick Diaz szokatlanul nyugodt volt. Semmi trash talk semmi lökdösődés vagy becsmérlő nyilatkozat. Ez az elmúlt egy év ennyire megváltoztatta volna az stocktoni rossz fiút? Vagy csak totál félreismerte mindenki, és amíg Conor McGregor mindent megtesz, hogy ő legyen a trash talk királya, addig Nick Diaz csak védekezésképpen építette fel a fenegyerek álarcát?

Az igazság kiderítéséhez segítségül, következzen egy interjú, amit Mark Emmons készített Nick Diazzal, a hétvégi gálával kapcsolatban.

Jobb lenne, ha nem úgy néznének rám, mint valami gonosztevőre, de ha az emberek így akarnak rám tekinteni és ezzel jegyeket tudnak eladni, akkor legyen. Ugyanakkor remélem, tisztában vannak vele, hogy ez csak az, amit eladnak és ez a kép nem az igazi énem. Én csak egy vegyes harcművész vagyok Stocktonból, Kaliforniából, aki még mindig itt van."

„Stocktonból származom és ebben nincs semmi szégyellnivaló. Rengeteg ember van, akik lehúzzák ezt a várost, csak azok a kivételek, akik idevalósiak.”

„Nem sok jó volt az életemben, igazából semmim sem volt. Az egyetlen dolog, amit meg tudtam tartani, amit be tudtam fektetni, amiben jó vagyok az, az életemmé vált.”

„Úgy éreztem arra születtem, hogy ezt csináljam, de senki sem hitt bennem. A családom, a legjobb barátaim azt mondogatták nekem: „Ha ezt hiszed, hogy ebből majd meg fogsz élni, akkor jobb lesz, ha nagyon hamar felébredsz!””

„Tudom, hogy rossz hírem van. 17 évesen kezdtem a karrieremet, nem ismertem semmi mást. Nem születtem ezüstkanállal a számban és csapatom sem volt, akik megtaníthatták volna, hogy is kell ezt csinálni. Egy egyszerű kölyök voltam, akinek nem volt senkije, aki megmutatta volna, hogyan öltözzön, hogyan viselkedjen, hogy legyen udvarias. Nyers voltam és magamnak kellett kitalálnom, hogy is működik ez az egész. Idővel, azonban jobban megérti az ember, hogyan is működik a világ.”

„Nem, azért bunyózok, mert fanatikus vagyok. Nem a bajnoki öv a célom, nem én akarok lenni a legf…bb csávó a világon, habár ezek is megfordultak a fejemben. Nem jutsz el idáig, ha űr van benned, ami feladással van megtöltve.”

„Tudjátok, sosem voltam olyan, aki elsőnek lépi át a határt, kezdett el kisded játékokat játszani a meccs előtt. Aktuális ellenfelem (Anderson Silva) nem játszadozik velem és én sem vele. Amíg, azonban nem mondják, hogy irány a ketrec sosem tudhatod honnan, hová fajulnak a dolgok.”

„Ha velem bunyózol, az igazi küzdelem lesz!”

„Nagyon hasonló a felépítésünk (Anderson Silvával), de neki nagyobb az ütőtávja és termetesebb is, mint én. Kick boxban nála az előny, ökölvívásban nálam, brazil jiu jitsuban mindketten fekete övesek vagyunk. Nagyjából tudom mi vár rám, és mi lesz a bunyó ára. Tudom, hogy lehet, hogy egy igazán jó estém, vagy esetleg egy igazán rossz.”

„Bárki lábát próbálod elkapni, ha megvan rá az esélyed. Hallottam, hogy valakik azt mondják, az egyik lába gyengébb, de nem foglalkozom túlzottan ezekkel a megnyilvánulásokkal. Annyit ígérhetek, hogy minden tőlem telhetőt megteszek magamért, a családomért, a csapatomért és a városomért!”

Nektek mi a véleményetek, Nick Diaz tényleg félre lett értve, aminek a korai karrierkezdés az oka? Egyszerűen csak mosdatni akarja magát? Esetleg egy hatalmas bábművész, aki miközben beadta nekünk az „én vagyok a rosszfiú imidzset” most igyekszik eladni, hogy az egész kamu?

Ha ezekre a kérdésekre nem is kapunk választ, szombat hajnalban az mindenesetre kiderül, hogy ki a legény a gáton, Anderson Silva vagy Nick Diaz!

Valóban követsz minket? Kérj értesítést az új cikkekről!

fb_ertessites.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr337124681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása