TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Dillashaw: Hamarabb kivégzem Barao-t, mint legutóbb

2015.01.25. 19:10 td_hriczuakos

hi-res-b07421547a0280362d17ac1ef0052e9a_crop_exact.jpg

Szóval, hivatalosan is eldőlt, hogy az UFC 186 gálája hozza el a tavaly év egyik meglepetésének visszavágóját, a Dillashaw vs. Barao 2-t.

 

 

Kanada mondjuk nekem szokatlan helyszín ehhez, minimum Brazíliára számítottam, vagy legalább Vegas-ra, de a kopasz nem félt attól, hogy Kanadában érdektelenségbe fulladna az összecsapás. Mert hát nem fog, erről a MacDonald vs. Lombard meccs egészen biztosan gondoskodik, plusz Rampage is ekkor tér vissza rövid Bellator-os kiugrását követően. TJ-nek legutóbb 5 menetre volt szüksége, hogy kiiktassa Renan-t, ám legutóbbi nyilatkozatában úgy fogalmazott a bajnok, hogy legközelebb már nem ad ennyi időt brazil kihívójának:

td_banner2.jpg

„A kettőnk összecsapása marketing szempontjából még mindig jövedelmező, ami nem is csoda, tekintve, hogy milyen nagyszerű bajnok is volt korábban Barao. Úgy hiszem, hogy a második meccsünket mindenki látni akarja majd. Kicsit csalódott vagyok, hogy nem Sacramento ad otthon az eseménynek, de ez van. A legutóbbi 3 edzőtáborom során mindig Renan-ra készültem, ami egyrészt szívás, másrészt viszont jó dolog is egyben, hisz így rengeteg időm van felkészülni ellene. Onnan akarom folytatni, ahol legutóbb abbahagytam, szeretném, ha ismét meglepetésben lenne része. Sok új dolgot sikerült elsajátítanom az elmúlt hónapokban, és úgy érzem, hogy hamarabb képes leszek lezárni a meccset, mint legutóbb. Kicsit elegem van már abból, hogy állandóan az ő neve jön fel, és csak az a véleményem ezzel kapcsolatban, hogy én vagyok az ő kryptonitja.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr647105167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása