TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: dos Anjos – Pettis, itt valaki feküdni fog

2015.01.10. 20:31 td_interim

dosanjospettis.jpg

Rafael dos Anjos teljesen biztos abban, hogy a UFC 185 könnyűsúlyú címmeccsén merevre üti Anthony Pettist. A bajnok szintén meg van győződve – az ellenkezőjéről. Ami a legszebb az egészben az az, hogy ezúttal reális esély van mindkét forgatókönyvre, mert nem csak Pettis szárnyal, dos Anjos is most van élete legjobb formájában – és ezzel a brazil maximálisan tisztában is van.

Ez lesz az ötödik meccsem kicsivel több mint egy éven belül. Feltüzeltnek és nagyon motiváltnak érzem magam. Szeretem, hogy én vagyok az esélytelennek kikiáltva, már hozzászoktam ehhez. Ez csak még jobban motivál, és tudom, hogy ez Pettis-szel szemben sem lesz másképp. Én leszek az underdog. De jól küzdök, ha nagy feladatok állnak előttem. Kiütöttem Ben Henderson-t, és ugyanezt teszem majd Pettis-szel is.

td_ertesites.gif

Dos Anjos nagyszerű sorozatot tud maga mögött: legutóbbi kilenc meccséből csak egyet veszített el, azt is a dagesztáni gép, Khabib Nurmagomedov ellen. Közben legyőzte Donald Cerronét, tavaly augusztusban, a UFC Fight Night 49-en kiütötte Benson Hendersont, legutóbb pedig nagyon meggyőzően verte az – állítólag sérült – Nate Diazt. A brazilról maga Pettis is elismerően szólt.

Rajtam kívül dos Anjos az egyetlen fickó, aki megverte Ben Hendersont és Donald Cerronét is, szóval határozottan jók a képességei. A radar alatt repült – nem tudom miért. Nagyon jó harcos, Nate Diaz ellen végig dominált. Nem tudom, az ilyen arcokat miért kerüli el a reflektorfény. Lehet, hogy nem beszél eleget. De egészen biztosan érdemes arra, hogy a címért küzdjön. Ezért izgat ez a bunyó. Nem csak birkózni akar majd velem. Ki akar majd végezni, de ettől én is csak jobban teljesítek. Ki akar ütni, és én is ki akarom ütni őt.

A UFC 185 másik főmeccsén szintén elég nagy lesz a KO esélye: azon a nehézsúlyú találkozón Alistair Overeem mérkőzik meg Roy Nelsonnal.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr697059593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása