TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Hendricks: Rossz volt a fogyasztásom, a testem leállt

2014.12.16. 15:18 td_hriczuakos

johny_hendricks.jpg

Nem sikerült Johny Hendricks első címvédése, ami azt jelenti, hogy a váltósúlyú mezőny élén immár Robbie Lawler áll a legmagasabban. Egy nagyon szoros meccsen megosztott pontozással adták a meccset a bírók Lawler-nek, akinek karrierjét korábban már temették, és Robbie is elismerte anno, hogy csupán a sport szeretete miatt nem intett búcsút a ketrecnek. A blogon láthattatok már képet arról, hogyan is néz ki Johny két meccs között, aki gyakran elengedi a súlyát, és szívesen majszolgatja az amerikai gyorskaják szinte minden változatát. A találkozó után Hendricks a FOX Sports műsorában beszélt arról, hogy véleménye szerint mi is okozhatta a vereséget:

„Az első 3 menetet szerintem simán vittem, a negyedik és ötödik menetben azonban a testem leállt, miközben Robbie keményen jött előre. A meccs elején még jók voltak a földreviteleim, le akartam őt vinni, hogy kifárasszam a karjait, de végül a totál ellenkezőjét csináltam. Rossz fogyasztásom volt, egyszerűen nem engedhetem meg magamnak, hogy 215 font fölé menjen a súlyon. A súlyvesztés az elején nagyon beindult, majd le is állt. Robbie most már az új bajnok, én pedig izgatottan várom, hogy egy új bunyós ellen mérkőzzek.”

H.Ákos

Valóban követsz minket? Kérj értesítést az új cikkekről!

fb_ertessites.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr26985595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása