TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Nick Diaz: Én vagyok a legjobb ember a melóra!

2014.12.02. 17:49 td_Emree

img17198138.jpg

Vajon, tényleg csak a pénzért nyomom?

Nick Diaz finoman szólva is megosztó személyiség. Lehet őt utálni, szeretni, tisztelni stb. Az emberi érzelmek teljes skáláját ki lehet élni rajta, de egy valami biztos, ha ő bemegy a ketrecbe, ott kőkemény bunyó lesz, még keményebb beszólásokkal fűszerezve. Tudja ezt az UFC is, nem hiába kapott az idősebbik Diaz tesó lehetőséget egy Anderson Silva elleni mega derbire. Persze Nick nem csak az oktagonban osztja az áldást pofonok/submissionok formájában, hanem verbálisan is. Nemrég Diaz korábbi ellenfele, Georges St. Pierre nyilatkozta, hogy miért tartja hibának Diaz döntését a Silva elleni mérkőzést illetően. Nick sem volt rest és ő is hangot adott véleményének, hogy miért nem jött össze a korábban áhított Silva vs. GSP.

Most, hogy képbe kerültünk a háttérrel, következzen egy újabb nyilatkozat Diaztól, amiből megtudhatjuk, hogy miért is vállalta az Anderson Silva elleni bunyót és úgy általában miért is tért vissza. Korábban ugye már a visszavonulásáról suttogott a média, vagy inkább ő maga utalt erre több ízben.

„Nem tudtam úgy kimenni oda, hogy közben rossz szájízt éreztem. Tudjátok, csak kaptam egy ajánlatot, amit nem tudtam visszautasítani. Ennyi az egész. Visszanézek, és arra gondolok, miért vállaltam a korábbi középszerű ellenfeleket, gálákat? Látom, hogy nem kellett volna elvállalnom őket, látom, hogy nem volt rájuk szükségem. Nem vagyok fanatikus, és nem szeretek MMA harcosként élni. Simán csak én vagyok a megfelelő ember a melóra.

 

Az első néhány profi meccsem után rám osztották ezt a szerepet. Ezért vagyok még itt, és ha esélyt kapok, akkor a megfelelő ellenfelek ellen küzdök.”

Nick Diaz elbukta az utóbbi két meccsét. Ha sikerrel jár Anderson Silva ellen, az olyan magasságokba emelheti, ahol korábban még nem feltétlenül járt. Ha elbukik, pontosan az ellenkezője történhet vele. Ugyanakkor nézhetjük más szemszögből is a dolgokat. Nick tesó azt mondja, hogy a pénz motiválja. Ahhoz, hogy zsíros meccseket kapjon, azonban nem ártana győznie is. Ha most kikap Silva ellen, akkor azok, akik nem rajonganak érte könnyedén mondhatják, hogy még egy öreg, sérüléséből lábadozó ellenfelet sem tudott legyőzni, legyen az akkora klasszis is akár, mint Anderson Silva. Ha ez következne be, akkor pedig Nick Diaz csillaga végleg leszálló ágba érkezhet.

Diaz korábban már többször mondta, hogy csakis a pénz miatt folytatja karrierjét. Nem tudom, hogy ez tényleg így van-e, esetleg magát próbálja győzködni az igazságról. Én mindenesetre nem tudom elképzelni, hogy valaki ennyire magas szinten tudjon teljesíteni úgy, hogy az egyetlen motivációt a pénz jelentse. A magam részéről mindkét bunyóst tisztelem, és biztos vagyok benne, hogy mindent meg fognak tenni, hogy a legjobb formájukat hozzák. Remélem, hogy ezzel csattanós választ adnak azoknak, akik korábban már temették mindkettőjüket. Emellett azt is remélem, hogy mindketten felismerikönnön korlátaikat és azt, hogy mikor érkezett el az idő a továbblépésre fizikai, vagy mentális okok miatt.

Kértél már értesítést a cikkeinkről?

fb_ertessites.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr146946023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása