TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Nem sikerült Boráros Gábor svéd kalandja

2014.11.24. 20:16 td_axl

bori.gif

Ahogy azt jeleztük szombatok nektek, a HFC frissen koronázott -77 kilós bajnoka, Boráros Gábor Stockholma repült hétvégén, hogy az IRFA 7 gálán a főmérkőzést megmérkőzzön Sadibou Sy ellenében. A magasságkülönbség a mérlegelésen is szembetűnő volt már, az ütőtáv különbség pedig veszélyesnek tűnt Gábor számára, de szlovákiai harcos bátran állt ki a bunyóra. A második menetben azonban törött állkapoccsal leléptették őt, így vereséggel volt kénytelen haza érni a Kiborg. Gábor gondolatai a mérkőzésről:

Egy kisebb sérüléssel a HFC győzelem után,bevállaltam a svéd meccset is. Bár a két meccs közt csak egy hetem volt, nem mondhatom hogy felkészületlenül mentem volna ki Svédországba. Az ellenfél meccseit nézve láttam, hogy magas lesz ,de hogy ennyire, azt nem gondoltam volna. Jól fel volt készülve, hogy a földrevitelt kivédekezze, mert tudta hogy ott elkapnám. Állóharcban viszont nem tudtam vele mit kezdeni. Néhány találatom volt, míg ő szét tudott távolról rugdalni. Így telt a bunyó, amíg a 2. menetben sérülés miatt a meccs elment. Jól esett a sok biztatás ,motiválás tőletek, még találkozunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr276929909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása