TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Myles Jury: Cerrone még nem küzdött olyan harcossal, mint én

2014.11.21. 16:23 td_hriczuakos

ufc155_weighin_020.jpg

Minden bizonnyal karrierje legfontosabb mérkőzése következik Myles Jury-nek, aki januárban Donald Cerrone ellen nézhet farkasszemet. Jury a TUF-ból kikerülve szép sorozatot indított el, zsinórban 6 megnyert meccsnél tart, nem csoda tehát, ha a súlycsoporton belüli rangsorban is egyre feljebb tornássza magát. Myles még veretlen, 15-0-s mérlege igen impozáns, ráadásul legutóbb a japán legendát, Takanori Gomi-t sikerült 1 menet alatt levadásznia. „Cowboy” nem lesz könnyű ellenfél a számára, ám a fiatal harcos úgy gondolja, mindene megvan ahhoz, hogy győztesen jöjjön ki a csatából:

„Ez egy nagyon-nagyon kemény mérkőzés lesz. Mindketten szép győzelmi sorozatban vagyunk, így ez lesz a legjobb alkalom, hogy eldőljön ki a legjobb kettőnk közül. Minden a karrierem egészét figyelem, sosem a következő, vagy az a legutóbbi meccsemet, próbálom a teljes képet nézni.”

 

„Persze az is igaz, hogy mindig a soron következő mérkőzés a legfontosabb, de visszatekintve a korábbi évekre, ez is csak egy átlagos összecsapás lesz. Csak annyit szeretnék, hogy megmutassam a ketrecben, hogy mennyi mindenre vagyok képes.”

 

„Úgy gondolom, hogy képes leszek majd jó teljesítményre Donald ellen. Elég jól képzett az állóharc terén, de szeretem azt gondolni, hogy én még jobb vagyok. Szerintem még sosem küzdött olyan jó harcossal, mint én vagyok, így magabiztos leszek majd.”

H.Ákos

fb_ertessites.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr1006915429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása