TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Február végére halasztották a Rousey – Zingano meccset, az ok: Cat lábadozik

2014.11.20. 18:29 td_interim

Ronda-Rousey-vs-Cat-Zingano-478x270.jpg

Január harmadika helyett a február 28-i UFC 184-en, a Los Angeles-i Staples Center-ben csap össze a szervezet női divíziójának két legjobbja. Rousey és Zingano így a Jon Jones – Daniel Cormier meccs helyett a Chris Weidman – Vitor Belfort találkozó előtt lép ketrecbe.

A halasztás okáról Zingano menedzsmentje beszélt a UFC Tonight-ban. Elmondásuk szerint Cat hátsérüléssel bajlódik, mely január elejére még biztosan nem jött volna rendbe, de Alpha a majdnem két hónappal későbbi időpontra már csúcsformába tud lendülni.

Rousey nemrég ismét az MMA Hour vendége volt, ahol arról beszélt, hogy nem örült a variálásnak, az új helyszín miatt viszont extra izgatottan várja a gálát.

Mindig arról álmodtam, hogy a Staples Center-ben harcoljak, szóval ez az öröm az ürömben. Emlékszem, amikor még koktélpincérnő voltam, és néztem a tévében a Lakers meccset, azt gondoltam, basszus, milyen jó lenne, ha megváltoznának a dolgok, ha mondjuk besétálna ide Luke Walton és randira hívna, és soha többé nem kéne itt dolgoznom. Ott ültem egy lepukkant bárban a Crenshaw-n és arra gondoltam, ha a Lakers harmadvonalbeli játékosa elhívna, mennyivel másabb lenne az életem. Most meg én leszek az egyik fénypontja a Staples Centernek, hát, ez elég vicces. Tényleg különleges érzés.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr526887929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása