TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Buchinger Buki Iván: Álmomban sem gondoltam, hogy M-1 Global világbajnok leszek!

2014.10.19. 18:31 td_axl

Buchinger Buki Iván pénteken az M-1 Global pehelysúlyú bajnoka lett, miután a negyedik menetben TKO-val legyőzte Tural Ragimov-ot. A küzdelem látványos és izgalmas volt, ahogy azt Bukitól megszokhattuk, a szervezők ezt az Est Mérkőzése címmel honorálták. A pénteki örömünnep után Buki haza utazik, ezalatt sikerült beszélni vele, alább olvashatjátok Iván gondolatait a meccsről és címszerzésről: 

Sziasztok! Nagyon-nagyon boldog vagyok, ez az öv valahogy sokkal többet jelent számomra, mint a CWFC VB-cím, álmaimban sem mertem gondolni, hogy egyszer nálam lesz az M-1 Global világbajnoki öve,megmondom őszintén. Azt főleg nem, hogy nem egész egy év alatt két világbajnoki övet nyerek a két legjobb szervezetnél Európában!

 

A meccsről annyit, hogy számítottam azzal, hogy nem lesz egyszerű, mint ahogy már mondtam korábban, mert az orosz srác elég szívós és nyers,  ez be is bizonyosodott, láthattátok, harcolt a végsőkig. Igen, ahogy írtátok itt TOTALDAMAGE oldalon,  az első menetem, mint mindig, gyengébbre sikeredett, de utána már sokkal jobban éreztem a bunyót. Aki ért az MMA-hoz, az láthatta, hogy sokszor kerültem olyan pozícióba, hogy feladásra kényszerítsem az ellenfelem, de mindenből ki tudott jönni. 

A negyedik menetről annyit, hogy Turalnak az egyik keze eltört, a másikban ínszakadása lett, de ez már csak egy kis plussz,  ami miatt fel kellet adnia a küzdelmet,  mert igazából abban az adok-kapokban éreztem, hogy megfogtam őt.

 

Az orosz nezőkről annyit, hogz ők a legjobb közönség az egész világon,  mert nekik mindegy hogy ki nyer, az otthoni vagy a vendég, sokkal többet számít az, amikor a jobbik nyer, ez az igazi sportszeretet. A végén úgy ünnepeltek és tapsoltak, ahogy egy bajnokot kell éltetni.

 

buki_ov.gif

Ezennel szeretném megköszönni minden kedves szurkolómnak, rajongómnak a buzdítást, a gratulációkat, amiket kapok, nagyon sok erőt adnak a küzdelemhez, mint pedig küzdelem után! Nagyon jól esik köszönöm! Természetesen köszönöm családomnak,a barátoknak, barátnőmnek, kisfiamnak és a szponzoraimnak: a K.N.  Stavnak, akik egyben nagyon jó barátaim, onlinestavba.sk, Gagako Stav és persze csapatomnak és menedzseremnek, vagyis az MMA Spiritnek!

 

Igyekszem haza, rendben vagyok, kicsit összetörve, izomláz meg ilyenek, szemem nem veszéllyes, hamar beforr majd. Egy kis pihenés jön, és folytatom tovább az edzéseket, hogy minél többször meg tudjam védeni az övemet!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr566807453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metadata 2014.10.21. 10:20:39

K nagy grat! Csak így tovább Buki!
süti beállítások módosítása