TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Soltész Laci meccsének sérülés vetett véget

2014.10.18. 11:48 td_axl

Szerencsétlenül alakult Soltész Laci számára a jaroszlávi bunyó: versenyzőnk sérülés miatt kénytelen volt feladni az orosz Pirajev elleni MMA-mérkőzést. 

Már a mérlegelés körül is bonyodalmak adódtak. Míg Laci gond nélkül hozta a súlyát, addig az orosz Pirajevnek másodszorra sem sikerült a súlyhatár alá kerülnie. Soltész László 77,3 kilóval mérlegelt, a szervezőkkel 77,5 kilogrammos súlyhatárban állapodott meg. Az orosz fiú 81,1 kilogrammot hozott az első mérés során, aztán két óra fogyasztás múltán 78,5 kilogrammot mutatott a mérleg. 

- Semmiképpen nem akarok hazajönni meccs nélkül, így hiába nem hozta Pirajev a súlyát, elvállaltam a mérkőzést – mondta a mérkőzés előtt Soltész László. – Eddig nem volt divat az orosz gálákon, hogy az ellenfél nem hozza a súlyát, úgy tűnik, most már itt is megengedik maguknak. A körülményekre nem lehet panaszom, jó a szállás, a szobám kilátása a Volga folyóra nyílik.

Laci a következőképpen kommentálta magát a találkozót: 

Az első rúgásával Pirajev véletlenül úgy bele kapott a szemembe, hogy rögtön ápolási szünetet kellett kérnem – kezdte Laci. Éppen a szemgolyó felső részét találta el nagylábujjával, mondanom sem kell, mennyire könnyezett a szemem, alig tudtam kinyitni, reflexszerűen folyton lecsukódott. Számítottam a rúgásra, de nem is értem, a bábujja végével hogyan ért el ilyen szerencsétlenül. 

Versenyzőnk kis szünet után folytatta a küzdelmet. 

- Küzdöttünk egy kicsit, levittem a földre, ám a ketrechez kúszva fölállt, majd újra kezdődött a csapkodás. Ekkor találta el másodjára a szemem, ám ezúttal kézzel. Ekkor már nem tudtam mit csinálni, feladtam a küzdelmet. Életemben nem jártam még ilyen szerencsétlenül, biztos vagyok benne, hogy nem szándékosan csinálta, mert ha akarta volna, akkor sem tudja kétszer ilyen pontosan eltalálni a szememet. Megvizsgált a doki, már nem pislogok reflexszerűen, ki tudom nyitni rendesen a szeme, nincs probléma a látásommal sem. A sérülés egyedüli következménye a szemem körüli erős elszíneződés lesz. Sajnálom,hogy így alakult.

forrás: hungarianpitbullfighters.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr626805017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása