TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Dillashaw: Tisztelem Cruz-t, de nyugdíjba fogom küldeni

2014.10.08. 13:04 td_hriczuakos

083014-UFC-TJ-Dillashaw-celebrates-SS-PI.jpg

Önbizalomtól duzzadva várja soron következő ellenfelét a harmatsúlyú bajnok, TJ Dillashaw, aki a korábbi egyeduralkodó, Dominick Cruz ellen csap össze legközelebb. Ezt már bejelentette a kopasz, így pedig biztossá vált, hogy Barao a legutóbbi kisiklása után nem kap egyből lehetőséget a visszavágóra, alighanem egy magasan rangsorolt harcos ellen kellesz ismét bizonyítania. Dominick gyorsan átgyalogolt közel 3 éves kihagyása után Mizugaki-n, egyben jelezte a meccs utáni interjúban, hogy a Team Alpha Male csapatának tagjai jönnek szép sorjában, mely érhető módon negatív fogadtatásra talált a kaliforniai csapatnál. TJ nemrég Ariel Helwani vendége volt az UFC Tonight című műsorban, melyben a következőképp reagálta le a helyzetet:

„Cruz nagyon jól mutatott a legutóbbi meccsén, örültem neki, hogy ismét küzdeni láthatom. Viszont az az Alpha Male-s megjegyzése szerintem nem volt szimpatikus, hiszen én mindig is tisztelettel gondoltam rá. Így már viszont boldog vagyok, hogy ismét nyugdíjba küldhetem őt. Dana döntése miatt soha nem is akartam reklamálni, rég szerettem volna megküzdeni Dominick-kal.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr736768987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása