TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Török Dani győzelemmel tért vissza

2014.09.29. 19:31 td_axl

torok-dani_1.jpg

Ahogy arról korábban olvashattatok nálunk, Török Dani barátom elég komoly magánéleti válságon ment keresztül az elmúlt időszakban. A profi EB- és VB-címszerzését követően Dani 2013 végén visszavonult, ezt követően pedig balul sikerült üzleti vállalkozása némi árulással fűszerezve kitörési lehetőség keresésére ösztönözte. Ismét a Masters égisze alatt lehetőséget kapva hétvégén a Masters Mega Gala keretén belül bunyózott Sava Bosic korábbi szerb boxoló ellen. Dani elmondása szerint minden frusztrációjával és dühével érkezett, és valamit úgy érez, hogy vissza kapott a ringben. Egy győzelmet mindenképpen elkönyvelhet, de lesz folytatás? Dani gondolatai:

torok-dani2.jpg

Mindent bele adtam abba a pár rúgásba, amivel korán eldöntöttem a meccset! Lábfejeim is feketék. Az első rúgással meg lett törve a boxoló alapú srác. Annyira megzavarodott, hogy rúgásokkal akart válaszolni nekem. Nem is készültem box edzővel a meccsre, de viszont szinte csak boxolókkal sparringoltam. Jót tett, hogy fogytam 12 kg-t, gyors voltam tőle! Most a felkészülés alatt nem dolgoztam az éjszakában, mint az utóbbi 4 évben. Ez most nagyon érződött! Tényleg leadtam a dühömet, meg az egész keserűségemet, motivált voltam. Mint mondtam, ez egyszeri alkalom volt. Megmutattam magam, hogy az emberek mihez tartsák magukat.

 

Sava nem volt gyenge ellenfél, ha ő talál először, ha elér párszor fejen, akkor egy sokkal nehezebb bunyó is kialakulhatott volna. Nagyon sokan írtak nekem privatba az első cikk után, köszönöm, hogy gondoltátok rám!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr376744887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása