TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Cruz: Még mindig én vagyok a legjobb harmatsúlyú bunyós a világon

2014.09.26. 16:52 td_hriczuakos

405A1786.jpg

Közel 3 évnyi kihagyás után hétvégén, az UFC 178 programjában tér vissza a korábbi harmatsúlyú világbajnok, Dominick Cruz. Cruz legutóbb 2011 októberében védte meg bajnoki címét Demetrious Johnson ellen, majd folyamatos sérülései a partvonalon kívül tartották őt. Barao bezsebelt egy interim címet, majd az UFC-től megkapta Dominick övét is, mivel úgy gondolták, hogy a többi versenyzővel szemben nem lenne fair, ha továbbra is várakozó állásponton tartanák az eredeti cím birtokosát. Renan-tól nemrégiben Dillashaw vette át az övet, melyet Joe Soto ellen sikeresen meg is védett. Cruz tehát visszatér a hétvégén, méghozzá a súlycsoport egyik elitje, Takeya Mizugaki ellen, akinek legyőzésével Dominick közel kerülhet ahhoz, hogy visszaszerezze egykori ereklyéjét. Cruz gondolatai:

„Az én szememben még mindig én vagyok a legjobb harmatsúlyú bunyós. Erre kell gondolnom, akárhányszor kimegyek a ketrecbe, hogy megküzdjek az ellenfeleimmel. Rég volt már, hogy utoljára harcoltam, de ha nem hinnék magamban, már befejeztem volna. Ha nem hiszel abban, hogy te vagy a legjobb a világon, akkor mi értelme van az egésznek?”

 

„Az övet akarom célba venni. Ha valaki az MMA-ban nem akar bajnok lenni, akkor valószínűleg rossz sportágat választott. De most lépésről lépésre kell haladnom, nem akarok elszalasztani egyetlen lépést sem. Ha ezt tenném, az azt jelentené, hogy átnézek az ellenfeleimen.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr676729971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása