TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Török Dani: Átvertek, mindenem elveszett, de engem nem lehet csak így lenyomni!

2014.09.24. 18:45 td_axl

torok-dani.jpg

Török Dani pályafutását a Master-nél a TOTALDAMAGE alakulása óta figyelemmel követhettétek, a sors pedig úgy hozta, hogy profi EB- és VB-címszerzését követően Dani 2013 végén visszavonult, ezzel egy roppant sikeres kyokushin, majd K-1/kick-box pályafutást zárt le. Akkor sok sikert kívántunk a magyar harcosnak, de Dani egy balul sikerült üzleti vállalkozás miatt szinte mindenét elveszítette. Hétvégén így kénytelen visszatérni a kötelek közé, ahol az anyagi mankó mellett egyben vigaszt és bizonyítási vágyat is érez ismét a sport révén. Dani gondolatait alább olvashatjátok:

Sziasztok! Mindenki kérdezi, hogy újra bunyózok-e? Újra, igen, mert muszáj! Mindenemet beleöltem egy projektbe, majd elárultak és minden elveszett, mint a filmekben! Visszamentem Duisburgba és azonnal hívtak a Mastersből, hogy menjek be, ahogy hallották a történteket. Dühös voltam és csalódott, se pénz se semmi, minden odalett! Hét éve, mikor Németországba jöttem, úgy lett pénzem, hogy verekedtem, nem volt egyszerű, de megcsináltam. Két évig a Gymben laktam. Elkezdtem nyerni a mérkőzéseket, nyíltak a kapuk, jó belépő kártyám lett mindenhová. Szép sikereket tudtam elérni.

 torok2_1.jpg

Tavaly világbajnok lettem, majd letettem a kesztyűt is, mert megöregedtem. Nagyot álmodtam és meg is építettem, majd elárultak és atb*sztak! A Masters azonnal mögém állt! Féltek, hogy hülyeséget fogok csinálni bosszúból. Klaus azonnal berakott a Masters Mega Gala cardjába, épp hogy csak be tudtak szorítani a plakátra az utolsó pillanatban.

 

Június 27 óta készülök. Így jól lefoglaltam magam keserűségemben. Napról napra jobban lettem és magabiztosabb! 12 kilót fogytam heti 10 edzés mellett. A sport talpra állított! A pénz is jól fog jönni, nem vitatom. Sava Bosic szerb gyerekkel fogok menni, boksz alapokkal rendelkezik, 108kg. Itt a Night of Masters-en adom le a dühömet! A gálát a ran.de adja majd élőben, Sauerland szokott itt gálát hozni, szóval a Masters nagy fába vágta a fejszéjét, profi boksz címmérkőzések is lesznek. Nem tervezem a további karriert, ezt a bunyót magam miatt csinálom meg! Török Daniel vagyok, világbajnok és négyszeres Európa-bajnok, akit nem lehet lenyomni! Ez az egésznek a lényege most!

torok3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr596728285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása