TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

ATT selejtező után: Csernicsek László újabb magabiztos győzelme

2014.09.06. 17:24 td_axl

csernicsek.jpg

A siófoki American Top Team selejtező során, melyet a Magyar Prémium MMA Liga szervezésében láthattunk a Scitec Nutrition támogatásával, ellenfele Váradi Péter Ákos volt, a Cutler Fight Team versenyzője. A mérkőzés apropóján egy rövid interjúban bemutatkozik és értékel Csernicsek László.

Sziasztok! Csernicsek László vagyok, három éve már, hogy Sárközi Robi szárnyai alá keveredtem és a Szegedi Küzdősport Klub tagja lehetek, amit országos és lassan nemzetközi szinten is elismerés illet, az itt folyó munka és menedzsment miatt. Edzőim: Sárközi Róbert, Lehoczky Csaba, Laczkó Balázs, Elter Antal valamint, de nem utolsó sorban Rusz Alajos, akiknek nem csak a sportban, hanem az élet minden területén is rengeteget köszönhetek.

csernicsek2.jpg

A felkészülés az ATT-selejtezőre már a Szegedi WARRIORS gála előtt elkezdődött, persze voltak kissebb pihenőim. Heti 10 edzéssel hangolódom a bulikra. Bukarestből hazatérve nem sok időm volt pihenni, pár nap lustulás után újra munkába álltam. Legjobban a kéz-láb melóra mentünk rá és próbáltuk kicsiszolni a hibákat, de a földet sem hanyagoltuk el, úgy érzem megfelelően felkészültem, bár volt két kisebb kézsérüléseim, amiket siófok óta pihenek. Már elkezdtem súlyzózni, futni és a kezemet is majdnem 100%-osnak érzem.

Ákosról a meccs előtt nem tudtam semmit, azt sem, hogy melyik területen jeleskedik jobban, de gyorsan kiszúrtam a bunyó közbe, hogy az állást erőlteti. A csata után beszélgettünk egy jót, kedves embernek tartom.

Már délelőtt megérkeztünk Siófokra, mert sajnos ugyanazon a napon zajlott a mérleg mint a meccs, és hát 5-6 kilót le kellett csípnem magamról, mint általában de nem éreztem, hogy megviselt volna, viszont az egész napos várakozás és az, hogy nem volt egy hely, ahol pihenni tudtam volna, rendesen leszívott.

Lassan méregetve kezdtem a bunyót, próbáltam egy ütőtávot találni, aztán bekaptam pár combost, amikből egyet elég rendesen levédtem, majd később fájlaltam is. Majd belenéztem egy egyenesbe, ha jól emlékszem, miután vérszemet kaptam és megindultam. Ahogy lekerültünk a földre és pass-oltam a guardjat, már éreztem hogy emelik a kezemet.

csernicsek.gif

Elég homályos az egész a félbeszakadt torna körül, elvileg a selejtező döntője meg lesz tartva, amit elmosott az eső, de konkrét időpontot még nem tudok. Minden gőzzel azon leszek, hogy tovább kússzak felfelé a létrán, szeretnék egy előnyös profi mérleget. Meccs még nincs kilátásban, az augusztust inkább a pihenőnek valamint a rehabilitációnak szenteltem, de így a vége fele már elkezdtem edzeni, most egy komolyabb felkészülést szeretnék magamévá tudni és csak utána bunyózni.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr776675379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása