TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Overeem vs. Rumble Jonhson "cicaharc"

2014.09.03. 18:10 td_Emree

020514-UFC-Anthony-Johnson-and-Alistair-Overeem-PI.jpg

Talán ezt is látni fogjuk?

Sam Sheridan A harcos szíve című könyvében tett egy olyan megállapítást, miszerint a legkeményebb emberek a legérzékenyebbek is. Nem vagyok egy nagy lélekbúvár, de szerintem van benne valami. Mintha ezt akarnák bizonyítani az MMA világának résztvevői is, nem egyszer a közösségi média segítségével ekézik egymást, néha kimondottan szórakoztató módon, máskor kevésbé.

Nálunk is olvashattatok az Overeem Anthony Johnson féle cicaharcról. Nos, úgy néz ki az üzengetés kettesbe kapcsolt. Rumble már korábban kifejtette mennyire nem volt csapatjátékos Overeem, amíg együtt edzettek és szívesen kicsapná. Továbbá annak is hangot adott, hogy a holland direkt megy arra, hogy sérülést okozzon partnereinek a felkészülés során. Overeemet többen igyekeztek megvédeni a témában, még jelenlegi edzője Greg Jackson is. Overeem eddig nem reagált „Rumble” Johnson kóstolgatására, most azonban megtörte a csendet.

„Féltékeny, én nem látok semmilyen más magyarázatot a viselkedésére. Nincs semmilyen viszonyom vele. Az újságíróknak nyilatkozik. Ezt nem értem, ahonnan én jövök, ha problémád van valakivel, oda mész hozzá és tisztázzátok a dolgot. Szerintem ez gyáva dolog. – ennél erősebb megjegyzés hangzott el Overeemtől, ami a magyar punetti szóra hajaz – viselkedés a részéről. Talán lemaradtam valamiről, vagy csak hülye vagyok. Másrészről megtisztelve érzem magam, amikor emberek az én nevemet emlegetik a médiában. Ez azt jelenti, hogy valamilyen módon fontos vagyok nekik.”

A Johnson által már felhozott bunyójukról is nyilatkozott.

„Jelenleg mások élveznek prioritást a karrieremet illetően, de nem látom akadályát, hogy a jövőben létrejöjjön a meccs.”

Ezek hallatára Rumble is billentyűzetet ragadott és a Twitteren okosította ki a jónépet.

„Hogy hívhat engem Overshit gyávának, amikor elmenekült JDS elől? Ő a legnagyobb p…ci az egész nehézsúlyú mezőnyben. Én tudom az igazságot…”

Anthony Johnson karrierje során több súlycsoportot is megjárt. Harcolt váltósúlyban, jelenleg a félnehézsúlyú divíziót erősíti, de nem idegen tőle a nehézsúly sem, Arlovskit győzte le a WSOF égisze alatt. Overeem korábban szintén megjárta a félnehézsúlyt és mostanában, biztos elfogyott a lóhús, de a mérlegen nem mutat sokkal többet.

10643909_690439281038750_2045207291_n.jpg

Overeem mostanában kicsit "összeesett"

Ti mit gondoltok, létrejöhet a durvulás a két srác között?

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr816666159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása