TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Luke Barnatt visszavágna Wanderlei-nek

2014.07.23. 14:39 td_hriczuakos

Luke-Barnatt-1.JPG

„A baltás gyilkos” körül zajlik az élet rendesen: előbb kibújt a Sonnen elleni meccs alól, majd elkezdte kóstolgatni Belfort-ot egy esetleges mérkőzés miatt. Bár Wanderlei szerint szó sincs arról, hogy megfutamodott volna Chael ellen, ezt kevesen hiszik el neki. Ráadásul a kirúgást is megúszta, amiért bőszen hálálkodhat majd a kopasznak. Sonnen meg közben lassan építette le magát, miután 2 doppingteszten is megbukott, mely nem csupán az UFC-től, de a FOX-tól is elszakította őt, bár a soron következő Metamoris gála főmeccsén azért gurul majd egyet.

Szóval Chael nem is oly rég Jones ellen vezette csapatát a TUF-ban, és mentorálltjaival igen jó kapcsolatot alakított ki. Ezen szoros kapocsnak is köszönhető, hogy a show-ban feltűnt angol bunyós, Luke Barnatt visszavágna Sonnen kapitány sérelmeiért, méghozzá úgy, hogy móresre tanítja Silva-t:

„A név, akit én keresek, az egy bizonyos Mr. Wanderlei Silva. Körülbelül 40 éves lehet, én meg fiatalember vagyok, szóval ez egy jó meccs lenne nekem. Legendás alakja a sportnak, de én még az első menetben kiütném, azt hiszem, az megrendítő lenne a számára, visszavágás a rosszfiúknak. Chael Sonnen az edzőm volt, nagyon közel állunk egymáshoz. Nehéz időszakon ment keresztül, és az elsődleges célpontja Wanderlei Silva volt. Legyőzném Wandy-t Sonnen kedvéért, ami nekem is jó lenne, és akarnám is. Wanderlei már halott, az emberek új bunyósokat akarnak látni, olyanokat, mint én. Ezért szeretik még az emberek az ő meccseit, hogy lássák, ahogy kikap a fiatalabbaktól.”

UFC110_WandcomemoravitoriacontraBisping.jpg

Wanderlei válasza sem késlekedett sokáig:

„Sonnen és Belfort azok, akik ellen szeretnék harcolni, és ezek a meccsek meg is fognak történni. Amikor Sonnen ismét harcra kész lesz, akkor megtörténik. De vannak más emberek is, például Luke Rockhold, aki kikapott Belfort-tól. Onnan ismerem, hogy legyőzte őt Vitor. Vagy ott van az a sovány Barnatt, egyszerű pénzkeresésnek tűnik. Azt se tudom, ki ő. Megláttam a fényképét és azt kérdeztem: ez a sovány csávó komolyan gondolja? Az ilyen idióták legyőzése könnyű pénzt hoz a számlámra, szívesen adok neki egy verést.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr866531305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása