TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

GSP: Elvesztettem a motivációmat

2014.07.19. 17:29 td_hriczuakos

gsp_bandw.jpg

GSP ismét megindokolta távozásának okait:

„Szükségem volt erre, azért, hogy boldog legyek.”

 

„A visszatérésem után, amikor Condit ellen meccseltem, nagyon jól szórakoztam, jól sikerült a felkészülésem. Azután a meccs után viszont már nem. A legutóbbi meccsemen pedig már egyáltalán nem. Elvesztettem a motivációmat, a szórakozás érzését a meccsek kapcsán. Arra volt szükségem, hogy kilépjek ebből. Vissza kell szereznem a tüzet, az akarást. Az érzést, hogy ismét a ketrecbe léphessek.”

 

„Az MMA nem az a sportág, ahol lehet rossz napod is, ez nem olyan, mint egy verseny. Nem olyan, mint egy hoki, vagy egy focimeccs. Ha rossz napod van, elég csúnyán megsérülhetsz.”

 

„Tényleg hiszek benne, hogyha idővel ismét megtalálom és visszaszerzem a régi tüzet, akkor én leszek a legjobb a világon. Ha valaha is visszatérek, az azért lesz, hogy ezeket a dolgokat megmutassam. De most kiélvezem az időmet.”

 

„Volt már térdműtétem, a térdem majdnem teljesen károsodott. Ez olyasmi, amit helyre kell hoznom. Ez azért van, mert nagyon régen rásérültem, de sosem igazán vigyáztam rá. Csak idő kérdése volt, hogy ez mikor fog bekövetkezni. A térdeim nemsokára 100%-os állapotban lesznek, és már alig várom.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr946518519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása