TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

BJ Penn - az új dopping-tesztek mosolyt csaltak az arcomra

2014.07.01. 12:08 td_adamrepa

A nemrégiben, Chael Sonnen kapcsán kirobbant botrány kapcsán több harcos is megszólalt. Az egyikük BJ Penn, aki közismerten régóta olyan álláspontot képvisel, mely a sport megtisztítását szeretné látni.

Penn-t nemrég egy konferencia-hívás közben kérdezték Chael Sonnen eredményéről, melyet az NSAC Június 5-én véletlenszerűen hajtott végre.

"Nagyon örülök, hogy végre HGH és EPO teszt is van. Mindig is gyanítottam, hogy használják ezeket a szereket is és nem csak sima szteroidokat. Végre kétszer is elgondolkodnak majd az emberek, hogy mit visznek be a szervezetükbe és az esélyek is sokkal egyenlőbbek lesznek. Szerintem ez óriási dolog." - mondta Penn.

A történtek mindenesetre beárnyékolták Sonnen nevét, aki közvetlenül Wanderlei Silva teszt-előli elmenekülése után bukott meg. Penn így nyilatkozott a konkrét esetről:

"Chael Sonnen igazából személyes jó barátom és szomorú, amin keresztül megy, de ha a sport jövőjét vesszük figyelembe, a harcosok biztonságát nézzük..Én mindig a cuccolás ellen voltam! Nagyon izgatott vagyok, hogy végre rendesen tudnak tesztelni HGH-ra és EPO-ra is. Mosolyt csalt az arcomra."

A 35 éves Penn Július 6-án, Vasárnap találkozik harmadszor Frankie Edgarral. Ez lesz az első alkalom, hogy az egykor könnyűsúlyban és váltósúlyban is öveket birtokló harcos pehelysúlyban lesz látható.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr536463643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása