TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Pumukli: Megérdemlem a Newton elleni visszavágót!

2014.03.27. 21:41 td_axl

9-emanuel-newton-vs-attila-vegh624.jpg

Végh Pumukli Attila hétvégén a Bellator 113 főmérkőzésén lépett ketrecbe, hogy megvédje félnehézsúlyú címét. Végigkísértük Attila felkészülésének utolsó hetét, bősön néztük végig mérkőzését barátai körében, melyet azonban megosztott pontozással elveszített. Pumukli már vasárnap haza érkezett, érhetően csalódottan beszélt a történtekről:

Sziasztok!

A kezem megsérült mindjárt az első percben, kaptam rá egy rúgást, az izommal lett gond, nem tudtam vele szorítani a meccs során, de nem volt igazán komoly gond vele. Az orvos szerint csak pihentetnem kell és hogy szerencsém volt, hogy nem szakadt el.

 

Lelkileg rendben vagyok, ez egy sport, ahol vesztesnek is kell lenni. Kicsit bánt, hogy egy bajnoktól nem úgy vették el az övet, ahogy kell, rendesen, hanem megosztott pontozással kaptam ki. Ha KO-val, vagy durva veréssel veszítem el a címet, nem mondok semmit, elismerem, hogy jobb volt az ellenfelem és megyek tovább. Úgy éreztem, hogy szorosan megvolt a meccs. A kezeim fájtak a felütésektől, Newton szája szét volt szakadva, az orra vérzett, rajtam pedig nem volt egy karcolás sem. Nem akartam semmi hülyeséget csinálni, a szünetekben az edzők azt mondták, hogy minden menet az enyém volt, takedown nem volt egyik oldalon sem, szóval nem tudom, hogy mivel nyert. Tudom, hogy nyomott, én pedig kontráztam hatékonyan.

 

Óvatos voltam, hogy ne fussak bele valamibe, 5x5 menetes címmeccs a Bellatorban már nem az a liga, ahol eszetlenül KO-ra megy az ember. A meccs után Newton oda jött, alig tudott beszélni, az edzőmnek azt mondta, hogy maga sem hitte, hogy nyert, a bírók látták így. Meggyünk tovább! Még nincs semmi infóm a Bellator-tól, hogy lesz a folytatás. Amúgy nagyon furcsa volt, hogy a Bellator történetében először nem volt sajtótájékoztató a gála után, meg komolyabb doppingtesztet tartottak.

 

Szeretnék egy visszavágót Newton ellen, úgyis döntetlenre állunk jelenleg, megérdemlem az esélyt, hogy menjek vele. Most a barátnőmmel és családommal töltöm az időt, hogy tisztuljon a fejem. Köszönöm, hogy szorítottatok és mellettem álltok, Pumukli sosem adja fel! Fight is my life!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr435881973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yusuf Namajev 2014.03.27. 22:27:36

Én személy szerint veled vagyok Attila,soha nem felejtem el mikor még 2008-ban itt Magyarországon láttalak az A-teremben a K-3 időszakában,hihetetlen technikai tudásról tettél tanúbizonyságot és eltelt 6 év bajnok lettél Amerikában.A nagy állom valósult meg,küzdj tovább ez a feladatod!Profit vezérli sajnos a sportot is...

metadata 2014.03.29. 15:51:20

Én is veled vagyok Attila, de abban nem értek egyet, hogy a bajnokot kell védeni és nem kaphat ki megosztott pontozással. Tudom, Te sem ezt mondtad, én mindenesetre büszke vagyok rád, és rajongód maradok övek nélkül is!
süti beállítások módosítása