TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Totaldamage Fighter 2013 kiemelt: Buchinger Iván

2014.02.20. 20:36 td_axl

buchinger-iván.jpg

Totaldamage Fighter 2013 ugyan egy nyereményjáték volt, melynek közönségdíjasa Nánási Fatime lett, az indulók közül pedig Birics Tamást (hamarosan jön a cikk) választottuk szakmai díjazott címre, de szeretnénk kiemelni több magyar harcost, akik valóban megérdemlik az elismerést. Sényei LászlóKálucz Martin és Török Dániel után Buchinger Ivánnal folytatjuk a sort. Buki 2013-ban felért a csúcsra a Cage Warriors Fc-nél. Bár Iván 2012-őt egy vereséggel búcsúztatta Conor McGregor ellen, a bősi harcos nem adta fel és komolyabb szponzori háttér nélkül Euróapa jelenleg talán legerősebb szervezeténél négy mérkőzést megnyerve felült a könnyűsúlyú trónra. Végh Pumukli Attila mellett jelenleg egyértelműen a legmagasabban jegyzett magyar ajkú harcos a világon, kétség sem férhetett hozzá, hogy Totaldamage Fighter 2013 kiemelt legyen. Buki gondolatai a tavalyi évről és az elismerésről.

A 2012-es évem rosszul végződött, mivel egy csúnya vereséget szenvedtem Conor McGregortól, de a 2013-as évben rákapcsoltam az edzésekre, a felkészülésre, így az összes mérkőzésemen nyerni tudtam, amit egy világbajnoki övvel zártam le. Ez meg is hozta a gyümölcsét, többféle ajánlatot kaptam már, pl. harcolni olyan rendezvényeken. mint a Bellator MMA, UFC, WSOF, ONE Fc, de egyelőre még a CWFC-néll kell maradnom, mivel én vagyok a bajnok. Nagy megtiszteltetés számomra, hogy a Totaldamage kiemelt harcosok között szerepelhetek, ennek nagyon örülök, köszönöm!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr155824671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása