TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Exkluzív interjú Lungu Sándorral

2014.01.19. 16:37 td_adamrepa

Nagyon örültünk, hogy a román küzdősport magyar ajkú ikonja elfogadta megkeresésünket, és válaszolt az általunk feltett kérdésekre. Lungu Sándor épp térdsérüléséből lábadozik, de egy igazi harcoshoz méltóan, csak a visszatérés gondolata lebeg a szeme előtt.

1477610_764929410187887_2021441770_n.jpg

- Hogy áll a rehabilitáció a térdsérülésed után? Mikorra reális a visszatérésed?

 - Elég jól, szerintem. Ha minden jól alakul, akkor terveim szerint májusban lehet szó az első meccsről.

 - Tervezel MMA meccset is a közeljövőben? Utoljára 2012 Decemberében láthattunk MMA-ban.

- Igen, nagyon szeretnék, csak egyelőre a szerződésem a SUPERKOMBAT szervezettel nem engedi, hogy versenyezzek egy másik szervezetnél, legyen az  MMA vagy kickbox.

- Bánod, hogy nem előbb találtál rá az MMA-ra, mint sportra?

- Igen, bánom, mert úgy érzem ez az a sportág vagy stílus, amelyik igazából illik az életstílusomhoz, a testemhez és szívemhez.

- Milyen volt látni belülről a PRIDE FC-t?

- Fantasztikus volt! Akkor igazából nem is értettem, hogy mi történik. Annyira profi módon csinálták az egészet, hogy szinte nem is kellett mást csinálni, csak bunyózni. Sosem tévedtünk el, mindig volt valaki, aki mondta, mit kell csinálni, merre kell menni. Szuper volt! Ehhez hasonlót csak a SUPERKOMBAT-nál tapasztaltam.

1511418_765973030083525_1765848442_n.jpg

- A PRIDE 30 - ahol James Thompsonnal harcoltál - egy legendás gála volt. Ismerted nagyjából az est sztárjait?

- Igen, nagyjából. Ott volt, mint sztárvendég a legendás Fedor (akkor meccseltek Cro Cop-val), Josh Barnett, Sakuraba, Ken Shamrock, Rampage Jackson, Murilo Ninja.

- Milyen érzés volt a Saitama arénában állni annyi ember előtt?

-Pffuu... Milyen érzés? Amikor beléptem az arénába, azt hittem, hogy álmodom az egészet. 50.000 ember volt jelen és olyan messze volt a ring, hogy csak egy kicsi fehér kockát láttam valahol a messzeségben. Ahogy közeledtem, mintha az egész mozgott volna - mint egy varázs-szőnyeg. Kemény élmény volt!

- Mi volt a fő különbség a K-1 és a PRIDE élményben?

- Elsősorban a földharc. A K1-ben úgy éreztem, mintha a kezem és a lábam le lenne kötve. Mikor kellene egy fojtás a harc egy bizonyos pontján, le kell hogy álljak. Nem tudom a kettőt összehasonlítani. Részemről az MMA a csúcsok csúcsa, a többi csak "kiegészítő" sportág.

-Sok bunyót nézel szabadidődben? Kik a kedvenc MMA/kickbox harcosaid?

- Igen sok bunyót nézek, szinte minden nap. A kedvenc harcosom Cain Velasquez.

- Hogy érzed magad a SuperKombatnál? Milyen a viszonyotok?

- Nagyon jól érzem magam. A többi harcos is tisztel, mint egy öreg dinoszauruszt. :) Tetszik nekik, látják, hogy ha nagyon súlyos is vagyok, csinálom tovább, nem adom fel könnyen. A szervezők is nagyon jó fejek. Szerintem olyan az egész, mint egy nagy család. A bunyókon kívül is!

- Mik a terveid? Van esetleg bármi konkrétum a SuperKombat részéről?

- A tervem, hogy minél többet bunyózzak. Akármilyen stílusban. A SUPERKOMBAT szeret engem, mert egy normális harcos vagyok, nincsenek nagy követeléseim, és mindig telt házat  csinálok az arénákban. :)

Köszönjük, hogy időt szakítottál ránk! További sok sikert kívánunk!

 

by: td_adamrepa & td_soleado

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr745770146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása