TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Buchinger Iván: Végre enyém az öv!

2014.01.02. 15:27 td_axl

buchinger-champion.jpg

Buchinger 'Buki' Iván december 31-én Dublinban a The Helix-ben vívta a Cage Warriors szervezet könnyűsúlyú címmérkőzését Stevie Ray ellen. Buki ezt a lehetőséget pontosan egy évvel ezelőtt kapta a szervezettől, a 2012-es szilveszteri estén azonban Conor McGregor legyőzte őt. Conor azóta az UFC-t erősíti és szinte átgázolt minden eddigi ellenfelén, szóval sem utólag, sem akkor nem volt és nincs szégyenkeznie valója Bukinak.

Aztán idén Iván októberben érkezett el ismét a Cage Warriors könnyűsúlyú címmérkőzés lehetőségéhez, ehhez azonban egy négyes tornát kellett volna nyernie. Iván a tornát a helyi kedvenc Mick Sinclair ellen kezdte, aki keményen bekezdett és préselte Ivánt a rácsoknak, és low-kick téren nyomult. Egy húzósabb földrevitel után Buki fájdalmas arccal fogta bordáit, a szünetre is így ment a sarkába. A másodikban aztán nagyobb elánnal jött ki Iván, sérülése ellenére gyorsan be akarta húzni a győzelmet. Sinclair azonban ellen állt, de a menet közepe fele Buki le tudta vinni ellenfelét majd oldalsó pozícióból karfeszítéssel legyőzte az angol srácot. A bordasérülése azonban olyan fájdalmakkal járt, hogy nem tudta folytatni az estét a bősi szlovákiai magyar harcos, a döntőben pedig Stevie Ray győzött. Buki azonban nyomban jelezte a szervezetnek, hogy kihívói pozíciót akar és amint lehet, megmérkőzne Stevie ellen, melyre a lehetőséget 2013 Szilveszter estéjén kapott. Egy kemény, technikailag látványos és egy címmérkőzés színvonalát biztosító mérkőzésen Buki a negyedik menetben hátsó fojtással győzött, ezzel pedig felért a csúcsra a szervezetnél. Buki gondolatai a mérkőzésről:

Sziasztok!

Először is köszönöm mindenkinek a támogatást!

Megharcoltam ezért a lehetőségért, többször is, végre már sikerült megnyernem a címet a Cage Warriors-nál. Sajnos ősszel a sérülésem miatt ez nem jött össze, de a szervezet elfogadta a kihívásomat Ray ellenében és létrehozták a mérkőzést. Nagyon örültem ennek a lehetőségnek és komolyan készültem a küzdelemre.

Főleg sparring és technikai felkészülésem volt, melyben sokat segített Nagy Marián, Karika Tamás, Végh László, Végh Attila, Misicak Zoltán, valamint Fernyák István, akiknek nagyon köszönöm a támogatásukat!

Véleményem szerint ez a mérkőzés már akkor eldőlt, mikor a sérülésem miatt októberben nem tudtam folytatni a négyes tornát. Ray-re már akkor felkészültem otthon, őt vártuk a döntőbe. Lényegében ezt a felkészülést folytattuk, több időm volt ráhangolódni a küzdelemre. A súlyomat tudtam hozni, de kicsit több kilót hagytam az utolsó napra, amit éreztem is a meccs során: a kondim nem volt a legjobb a mérkőzés során.

Szóval Ray-re úgy készültünk, hogy sokat fogok vele majd a ketrecnél és a földön küzdeni, ami be is jött, de az állóharca, a rúgásai és alapvetően a fordított alapállása nekem nagyon nem ült. Az első menetben be is kaptam egy nagyobb ütést, ami átment rajtam, megszédültem, de sikerült visszahoznom magam. Számítottam arra, hogy nagyon erős lesz, minél tovább akartam vinni a bunyót, a kitartásomban bíztam, aminek meg is lett az eredménye: a negyedik menetben testháromszög mellett hátsó fojtással kopogtattam őt. Nagyon-nagyon örültem a győzelemnek, mert nem volt egyszerű megszerezni ezt az övet, és a közönség ismét csak nem mellettem áll, de a jó bunyót értékelték és küzdelem után sokan jöttek gratulálni.

A Cage Warriors felől minden rendben volt, probléma nélkül szervezeték a mérlegelést, a gálát, az after partyt és a haza utam is. Nincs semmi infóm még a folytatásról, várom a kihívó megnevezését a szervezettől. Még egyszer köszönöm mindenkinek és Boldog Új Évet kívánok!

 

A győzelemhez maga Conor McGregor is gratulált Bukinak, kiemelve, hogy Iván képes volt nyerni annak ellenére is, hogy erre kint nem sok esélyt adtak neki. 

mcgregor.jpg

Nagyszerű évkezdés tehát ez Buki számára. Kiemelném, hogy egy szlovákiai település, Bős, immár két aktív MMA-bajnokkal büszkélkedhet egy időben. Buchinger Iván Európa egyik legerősebb szervezetnél könnyűsúlyú bajnok, Végh Pumukli Attila pedig az USA második legerősebb szervezetének, a Bellator MMA félnehézsúlyú bajnoka. Elismerést kíván a bősi csapat alázatos munkája, gratulálunk mindehhez!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr875721470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metadata 2014.01.03. 08:19:19

Hatalmas gratuláció! Nem ismertem Stevie Ray-t, így nem tudtam mennyi esélye van Ivánnak a győzelemre. Persze idegenben küzdeni mindig nehéz! Respekt minden bősi bajnoknak!

metadata 2014.01.03. 08:20:14

Ja és Connor meg hiper szimpatikus lett a szememben ezzel a nyilatkozatával.

belekotty 2014.01.03. 08:46:00

Nagyszerű eredmény! Gratulálok!

nemszólokmégegyszer 2014.01.03. 11:06:14

Nnna, TE tényleg jobban teljesítesz! :-) Kösz.
süti beállítások módosítása