TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Birics Tamás profi WFMC Európa-bajnok

2013.12.09. 20:43 td_axl

Hétvégén a magyar Muaythai kiválóság, Birics Tamás a Muaythai Mánia 4. rendezvényen TKO-győzelmet aratva megszerezte a WFMC szervezet Európa-bajnoki címét. Tomi gondolatai a mérkőzést illetően:

birics.jpg

December 7-én Szentendrén a  Muaythai Mánia 4. sikeres rendezvényén az 5x3 perce tervezett címmérkőzés  4. menetében sikerült TKO-val  győznöm Sugge Duraisamy ellen, és így megszereztem a WFMC  Muaythai  Európa-bajnoki  övét.

Az eredeti ellenfelem lesérült és egy teljesen más alkatú, stílusú ellenfelet kaptam az utolsó héten, mint amire addig készültem. Igaza volt a mesteremnek, Rehák Györgynek, amikor azt mondta, hogy ez a fiatal ellenfél veszélyesebb, mint Jeton Zejna, mert a mérkőzés után megtudtam Sugge-tól, ő már leütötte egyszer Jetont testen.
A taktikai utasítás nagyon zárt fedezékkel, elmozgással, lábtávolságot tartva, hosszú ütések rúgások voltak az alacsonyabb ellenfél ellen. Az első menetben eltört a jobb lábamon a II.-es ujj középső ujjperce és a szünetben, mikor lenéztem és megláttam, hogy oldalra áll akkor eléggé meglepődtem.

Edzőm meghúzta és olyan jól helyre tette, hogy a meccs után az orvosoknak különösebb beavatkozást már nem is kellett tenniük vele. Továbbiakban az egyenes rúgásokat sarokkal rúgtam, mert az rendszeresen és tisztán ott volt az ellenfelem testén.  A 4. menetre jött ki a szakmai és erőnléti felkészülésemnek az eredménye.  A rúgásait fogtam és borítottam belőle, klincsben is én domináltam és miután a körívesekkel szétrúgtam a jobb karját már ütésekkel sem érvényesülhetett ellenem. Kifordult oldalra és a karját fogva mutatta, hogy nem bírja folytatnia küzdelmet!

Ez egy nagyon fontos része a pályafutásomnak, de itt még nincs vége. Sokkal többre vagyok képes!
Nagyon boldog vagyok, hogy ilyen hangulat és szeretetet részese lehettem, mint amit akkor ott kaptam a szurkoló vendégektől! Ez mindent megér(t)!


Gratulálok a többi versenyző teljesítményéhez, akik tovább népszerűsítik a Muay Thai-t. Köszönet személyes szponzoromnak Telek Györgynek és a Magnum Security-nek, akik egész évben rendszeres támogatásukkal segítették a felkészüléseimet.  Rehák György mindennél fontosabb munkáját, Szöllős Imre erőnléti edzőm segítette a Sunrise Club-ban.
Köszönet a Re-Gym Muay Thai  Clubnak, egyre jobban összekovácsolódó hatalmas csapat minden egyes tagjának. (Vörös Roland, Habash Antoine, Németh Szabolcs, Czinke Gábor, Szentendre Gym, Rokko Gym,...)

Kellemes Karácsonyi ünnepeket és Nagyon Boldog Új évet kívánok minden küzdősport kedvelőnek!
Birics Tamás. J

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr745683642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása